کد خبر: 510947
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۰

 خواهران بسیجی کانون بسیج هنرمندان شاهرود، پس از پیاده روی دسته جمعی از ابتدای شهرک امام با حضور در گلزار شهدای شاهرود وزیارت قبور مطهر شهدا وتلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید وزیارت عاشورا، یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
در این آئین الهی حاضران ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا؛ ادای احترام کرده و با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
مدیر کانون بسیج هنرمندان ابراز داشت: این انقلاب حاصل فداکاری امام (ره) و خون شهدایی است که جان خود را در راه سربلندی و اقتدار ایران اسلامی فدا کردند . امروز ه وظیفه تمام خدمتگزاران به نظام و کشور حرکت در راه خمینی کبیر و فرزندان شهید او است، کسانی که لحظه‌ای در اطاعت از رهبر و ولی خود تردید نکرده و راه سعادت و جاودانگی را برگزیدند .
عباس اعتماد با اشاره به حضور خواهران محجبه ونیروی جوان کانون بسیج هنرمندان شاهرود خاطر نشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل کنونی با آرمان‌های انقلاب و شهدا است تا به ارزش و هدف راه آنها که امروز الگوی حرکت و بیداری اسلامی در سراسر جهان شده پی ببرند وتجدید میثاق با شهدا وامام شهدا در ایام الله دهه فجر، زمینه این امر را فراهم می کند.

در۲۲ بهمن ۲۲ جايزه نفيس براي ساخت مترسكهاي استكباري
سمنان – سایت سیمرغ - همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن طبق سنوات گذشتهدر شاهرود "جشنواره ساخت مترسکهاي استكباري" برگزار شدهوبه آتش كشيده خواهدشد
به گزارش خبرنگار سیمرغ استان سمنان از شاهرود عباس اعتماد مدير كانون بسیج هنرمندان شاهرود اعلام كرد باتوجه به استقبال مردمي از جشنواره مترسكها در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال نيزاين مسابقه با عنوان "جشنواره مترسكهاي استكباري " تفاله هاي صهيونيستي"زباله هاي اهريمني و... برنامه ريزي شده و اجرا خواهد شد.
وي در ادامه افزود: شرکت کنندگان در "جشنواره " از صبح روز يكشنبه ۲۲ بهمن همراه با آثارخود در محل ساعت گل گردهم مي آيند و سپس به صورت جمعي در راهپيمايي شركت مي نمايند.
مدير كانون بسيج هنرمندان شاهرود با بیان اینکه دشمن با حرکات موزيانه خود در صدد نفوذ در فرهنگ و اعتقادات مردم ایران است ومردم ولايتمداركشورمان با توکل بر خدا و روحیه ی انقلابی تا آخرين قطره خون دست ازآرمانهايشان نخواهندكشيد تصريح كرد: این جشنواره در روز ۲۲ بهمن برگزار می شود و به ۲۲ اثر برگزیده جوایز ارزنده و ویژه ای اهداء خواهد شد.
وي در ادامه گفت: شركت كنندگان مترسكهاي خودراازساعت ۳۰/۷ الي ۹ صبح روز۲۲ بهمن جهت داوري به محل مذكورآورده تادرهمان مكان آثاربرترانتخاب گردد
رونمایی بزرگترین خشت سفالی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهرود
سمنان – سایت سیمرغ - مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از رونمایی بزرگترین خشت سفالی دنیا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهرود خبر داد.
به گزارش خبرنگار سیمرغ استان سمنان از شاهرود عباس اعتماد اظهار داشت: خشت شش متری امام حسین(ع) کاری از استاد رضا نوری روز شنبه در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب، با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی ‌می‌شود.
وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت دکتر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این مراسم شرکت و بصورت همزمان آغاز ساخت خشت هشت متری امام رضا(ع) را اعلام خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا با حضور دکتر سید محمد حسینی از آثار هنرمندان بسیجی انجمن سفال شاهرود رونمایی و تقدیر شود.
اعتماد خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اثر مثل آثار قبلی انجمن سفال شاهرود برپیشانی آثار هنری این شهر بدرخشد.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت این خشت شش متری قریب به یکسال است که آغاز شده است، افزود: در ساخت این خشت بسيج هنرمندان نیز در کنار استاد نوری در حال کار بودند.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود به طرح این خشت اشاره کرد و گفت: در این خشت نماد عَلَم و دَستان و مشک سقای کربلا ابوالفضل العباس(ع) می‌باشد که برگرفته از تیتراژ سریال مختارنامه طراحی شده است.
اعتماد در خاتمه با اشاره به اینکه عشق و محبت اهل بیت(ع) در جای جای این خشت حس می‌شود؛ اضافه کرد: این رکورد باور نکردنی ساخت بزرگترین خشت سفالی جهان ارمغانی برای مردم ولایت مدار شاهرود است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار