کد خبر: 460984
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
اختصاصي "جوان آنلاين"
حضور سيدمحمد خاتمي در انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي همچنان در كانون توجهات رسانه‌هاي داخلي و سايت‌هاي اپوزيسيون است و برخي به فراخور انديشه سياسي و نحله فكري خود اقدام او را قابل تحسين مي‌دانند و برخي هم تقبيح مي‌كنند. گرچه او روز دوشنبه در توضيحي مبهم در سايت اطلاع‌رساني خود، تلاش كرد براي معترضانش به گونه‌اي توجيه نمايد و پاسخ تفصيلي به آنها را به زمان ديگري موكول كرد؛ اما اخبار و گزارش‌هاي دريافتي حاكي از آن است كه خاتمي از مشاوران و نزديكان خود عميقاً ناراضي است.
در همين زمينه يك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «جوان» به جلسه اخير خاتمي با برخي نزديكان وي اشاره كرد كه خاتمي خطاب به آنها اظهار داشته: اگر دو تا از اين پيرمردها و پيرزن‌ها كه رفتند رأي دادند مشاور ما باشند، بهتر است. مثال ما مانند نشستن روي اره است كه نه راه پيش داريم و نه راه پس.
خاتمي سپس گريزي هم به عملكرد سران فتنه زده و گفته است: «موسوي و كروبي با ما چه كردند؟ تا كي بايد به خاطر آنها هزينه بدهيم؟ بايد بنشينيم، فكر اساسي كنيم، ديديد كه در انتخابات هم بر آورد درستي نداشتيم و به خطا رفتيم، بايد قبول كنيم كه سبز مرد بنابر اين اصلاحات را دريابيد.»
خاتمي با اشاره به اينكه چاره‌اي جز بازگشت نداريم، گفته است: «مردم، نظامي را كه پايش خون دادند ول نمي‌كنند و به دوستان لس‌آنجلسي و ما بچسبند، بنابر اين مرا مجبور نكنيد باز حرف‌هاي نخ‌نما شده بزنم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار