کد خبر: 460603
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر خبر داد
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از تسهيل تامین نیازهای مردم براي عید نوروز به ویژه مرکبات در اين شهرستان خبرداد.
فتح‌آقا محمداوغلی اظهار داشت: از بابت ذخیره‌سازی میوه و مرکبات در مشگین‌شهر مشکلی نداریم و با توجه به اینکه این شهرستان محل تولید محصولات باغی به ویژه سیب است مردم در تامین این میوه برای شب عید مشکلی نخواهند داشت.
فرماندار مشگین‌شهر از ذخیره‌سازی مقادیر قابل توجهی سیب سرخ و قرمز در سردخانه‌های این شهرستان خبر داد و یادآور شد: همزمان با ایام عید ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب در مشگین‌شهر توزیع می‌شود.
محمداوغلی با اشاره به بازگشایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان،افزود: در دهه دوم اسفند ماه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به منظور ارائه محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم در این شهرستان گشایش خواهد یافت.
فرماندار مشگین‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: تا كنون از قابلیت‌های معدنی شهرستان مشگین‌شهر به حد مطلوب استفاده نشده و در برخی موارد نیز بهره‌برداری از معادن موجود به ضرر شهرستان تمام شده است.
وی در ادامه از بهره‌برداری غیر اصولی از معدن هماتیت آهن در روستای موییل مشگین‌شهر انتقاد كرد.
محمداوغلی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این معدن نه تنها چیزی عاید این شهرستان نشده بلكه تا كنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی منطقه خسارت وارد شده است. فرماندار مشگین‌شهر در پایان خواستار تسریع در اجرای طرح ظرفیت‌یابی معادن فلزی این شهرستان شد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار