کد خبر: 407786
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار «جوان» نوزدهم مرداد جوانی به کلانتری 160 خزانه رفت و به مأموران گفت: با خودروسواری OPIRUS (اوپیروس) که متعلق به برادرم بود، برای انجام کاری به آدرسی در خیابان فدائیان اسلام، بلوار ابریشم رفته بودیم که شش نفر که از قبل برادرم را می‌شناختند با مشت و لگد و چاقو به جان ما افتادند. من موفق به فرار شدم اما برادرم را با ماشینش بردند.
پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. شاکی به مأموران گفت: چند روز پیش برادرم برای راه انداختن کاری تصمیم گرفت از خودرواش به عنوان ماشین عروس یا سرویس‌دهی به شرکت‌ها استفاده کند، به همین خاطر در روزنامه‌ها آگهی داد تا اینکه با او تماس گرفتند و برای ساعت یک بعدازظهر قرار ملاقات در یک تالار پذیرایی در بلوار ابریشم گذاشتند.

او ادامه داد: برادرم با یک شرکت هرمی هم آشنا شده بود که با بسته شدن دفتر کارشان با آنها درگیر و چند بار هم از سوی آنان تهدید شده بود، به همین علت روز حادثه از ترس اینکه دوباره با آنها درگیر نشود خودم محسن را به آن تالار بردم اما دیدیم آن شش نفر منتظر ما هستند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه فرد ربوده شدن (محسن) به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد. او درباره آن روز گفت: پس از اینکه برادرم فرار کرد آن شش نفر مرا با زور و تهدید با چاقو به پاکدشت بردند و مجبورم کردند تا یک قرارداد فروش خودرویی را تنظیم و امضا کنم، روز بعد هم مرا در خیابان خاوران رها کردند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم موفق به شناسایی محل سکونت متهمان در پاکدشت،‌افسریه، اتوبان بسیج و مسعودیه شدند و در تاریخ 26 مرداد هر شش متهم را دستگیر و خودرو اوپیروس متعلق به مالباخته را از پارکینگ سکونت یکی از آنها کشف و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهمان با هویت «مجید»،«رضا»،‌«هادی»،«محمدعلی»، «مهیار» و «جمشید» به ربودن محسن اعتراف و انگیزه خود را تسویه حساب مالی با او عنوان کردند.

به گفته سرهنگ سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با توجه به تکمیل پرونده و اعترافات صریح متهمان پرونده جهت صدور دستور در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار