کد خبر: 1365082
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۴۸
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت هیئت مذاکره‌کننده ایرانی دقایقی قبل وارد تهران شد.

جوان آنلاین: هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف پس از سفری ۲ روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.

به گزارش تسنیم، در این سفر که طبق گفته اسماعیل بقایی سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده اصلی‌ترین هدف آن پیگیری اجرای تعهدات طرف آمریکایی در تفاهم اسلام‌آباد بود، در گفت‌و‌گو‌های صریح و فشرده با میانجیگران پاکستانی و قطری، محور‌های معطل مانده تفاهم بویژه توقف جنگ در تمامی جبهه از جمله لبنان و نیز آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان، مورد بررسی و مطالبه قرار گرفت.

در پایان این نشست که در هتل بورگن اشتوک سوئیس جریان داشت، دو کشور میانجی با صدور بیانیه‌ای نتایج گفت‌و‌گو‌ها را تشریح کردند که مهمترین محور‌های آن تاکید مجدد بر برسمیت شناختن مدیریت ایرانی تنگه هرمز و پذیرش ایران به عنوان عضو واحد مدیریت منازعه در لبنان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار