کد خبر: 1223926
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: اتفاقات اخیر منطقه و حمله متجاوزان صهیونیست به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، این الزام را برای کشورمان در پی دارد که پاسخی در خور و کوبنده به رژیم صهیونیستی و حامیان آن داده شود.

جوان آنلاین: زهره الهیان درباره نشست شورای مرکزی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: کمیته اقتصادی این تشکل قرار شد در راستای شعار سال و حضور مردم در اقتصاد، راهکار طراحی کرده و در اختیار دولت قرار دهد همچنین کمیته سیاسی این تشکل هم مقرر شد در زمینه مسائل بین‌الملل و منطقه و نیز انتخابات اردیبهشت که دور دوم انتخابات مجلس در تهران و چند شهر دیگر است اظهار نظر کند.

به گزارش ایرنا، دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی افزود: این تشکل دنبال کارآمدی مجلس بوده و هدف جمعیت اعتلا، ورود نمایندگان پاکدست و مؤثر به مجلس است و از لیستی که با جبهه تحول‌خواه هماهنگ است، حمایت خواهد کرد.

الهیان افزود: اتفاقات اخیر منطقه و حمله متجاوزان صهیونیست به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، این الزام را برای کشورمان در پی دارد که پاسخی در خور و کوبنده به رژیم صهیونیستی و حامیان آن داده شود.

وی یادآور شد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی به فرموده رهبر معظم انقلاب سخت و پشیمان‌کننده باید باشد. در همین راستا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشستی را هفته گذشته با مسئولان مربوطه برگزار و در این مورد آخرین تحولات را بررسی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به عمان و سوریه درباره نوع پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

الهیان تأکید کرد: جبهه مقاومت هشدارهای لازم را به رژیم صهیونیستی داده‌ است که از این به بعد منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامی این رژیم در منطقه، هیچ گاه امن نخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار