کد خبر: 1202573
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

جوان آنلاین: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

به گزارش فارس، متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

درگذشت مرحوم حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم نمود، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار