کد خبر: 1196642
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
جذب کاپیتان پرتغالی شیاطین سرخ به اولویت تیم‌های بزرگ عربستانی تبدیل شده است.

جوان آنلاین:  لیگ عربستان در یکی-دو سال اخیر بسیار متحول شده است و شاهد حضور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان در این لیگ بوده‌ایم. به نظر می‌رسد که حضور ستارگان بزرگ فوتبال جهان در لیگ عربستان با توجه به رقم‌های نجومی پیشنهادی همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد، یکی از بازیکنانی است که مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفته است. روزنامه انگلیسی سان در گزارش خود به نقل از رودی گالتی، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، نوشت: «جذب برونو فرناندز اولویت تیم‌های عربستانی در تابستان ۲۰۲۴ خواهد بود. هر چند تیم الاهلی ،النصر، الاتحاد و الهلال که مورد حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان‌اند به جذب برونو فرناندز علاقه دارند و این باعث می‌شود رقابت شدیدی بین آنها برای جذب ستاره خط میانی یونایتدها به وجود آید.

گزارش‌ها حاکی است از هم‌اکنون صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در حال مذاکره با کاپیتان یونایتدها و راضی‌کردن او برای پیوستن به لیگ این کشور است. برونو فرناندز از بازیکنان کلیدی شیاطین سرخ به شمار می‌آید و در دیدار اخیر برابر فولام توانست تک گل سه امتیازی تیمش را در دقایق پایانی به ثمر برساند تا تن‌هاخ موقتا از بحران و فشار زیادی که به خاطر نتایج ناامیدکننده تیمش کسب کرده خارج شود.

فرناندز سال ۲۰۲۰ از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست. او در ۲۰۰ بازی ۶۷ گل به ثمر رسانده و ۵۷ پاس گل هم داده است. این بازیکن پرتغالی بعد از هری مگوایر به عنوان کاپیتان نخست یونایتدها انتخاب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار