کد خبر: 1196564
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
نخست وزیر رژیم صهیونیستی وجود هرگونه ارتباط میان اعتراض و اعتصاب نظامیان ذخیره ارتش و آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط رژیم صهیونیستی را رد کرد.

جوان آنلاین:  «بنیامین نتانیاهو » پس از اعتراض و حمله «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به وی گفت: ارتباطی میان اعتراض ها و عملیات حماس وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، رویترز اختلاف موجود در کابینه جنگ رژِیم اسرائیل بویژه میان نتانیاهو و رقیب وی بنی گانتس را جدیدترین نشانه تنش در رژیم صهیونیستی دانست.

این موضوع هنگامی به عامل اختلاف میان نتانیاهو و گانتس تبدیل شد که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی و دیگر رسانه ها به نقل از نتانیاهو اعلام کردند که شاید نیاز باشد درباره ارتباط میان اعتراض نظامیان ذخیره ارتش و عملیات حماس تحقیق و بررسی شود.

گانتس از نتانیاهو خواسته بود که سخنان خود را در این باره پس بگیرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فرار از مسئولیت و اتهام زنی به دیگران در زمان جنگ، اقدامی خسارت بار است.

گانتس افزود: همه نیروهای ذخیره پس از اعتراض ها، به خدمت بازگشتند.

تداوم بمباران غزه و کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان فلسطینی برای سی‌ ویکمین روز متوالی ادامه دارد و آمار شهدای غزه به مرز ۱۰ هزار نفر نزدیک می‌شود؛آماری که بیش از ۳ هزار ۹۰۰ مورد آن به کودکان ارتباط می‌یابد.

باوجود نسل‌کشی و نقض آشکار حقوق بشر در غزه اما کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تا کنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان به دنبال حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

همین حمایت بی‌چون و چرای غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

در مقابل فاجعه انسانی و کشتار بیرحمانه مردم غزه، درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رو به افزایش است؛ دامنه این اعتراضات نه تنها در کشورهای اسلامی منطقه بلکه به قلب اروپا و آمریکا نیز کشیده شده‌ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار