کد خبر: 1196409
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عظمت طوفان الاقصی در فتوحات نرم بود که افکار عمومی را نسبت به فلسطین تغییر داد.

جوان آنلاین: سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که امروز برگزار شد، گفت: در یک ماه اخیر بعد از طوفان الاقصی سلسه جلساتی را در دانشگاه‌های مختلف برگزار کردیم و در هر دانشگاه بخشی از تحلیل این موضوع را پرداخته ایم.

به گزارش فارس، وی افزود: روایت فلسطین را در جلسات قبل بررسی کردیم و از چند جهت هم قابل روایت کردن است، یکی از زاویه روایت صهیونیست ها، دومی زاویه نگاه فلسطینی‌ها و دیگری افرادی که نگاه تماشاگرانه داشتند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: طوفان الاقصی از زاویه‌های مختلف مثل نظامی، راهبردی و بین المللی قابل تحلیل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از لحاظ نظامی اهمیتش این بود که رویکرد رژیم صهیونیستی یک سیاست هجومی بوده و بر اساس ساختار هجومی عمل می‌کنند و بقیه باید در مقام دفاع باشند، در حالی که در عملیات طوفان الاقصی در حالت دفاعی عمل کردند.

وی افزود: این جنایت‌ها به دست کشور‌هایی انجام می‌شود که ادعای تامین امنیت در جهان را دارند.

جلیلی گفت: این شرایط محصول نظم نوین جهانی‌ای است که تشت رسوایی‌اش خیلی وقت است که از بام افتاده، و انقلاب اسلامی دقیقا به مبارزه‌ی با این نظم نوین رفته و دلیل دشمنی و ترس آن‌ها از ایران هم همین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این نظم نوین به قدری با زر و تزویر و فریب همراه است که ازاسرائیل به عنوان سپر آزادی و شمشیر دموکراسی یاد می‌کند و رئیس جمهور آمریکا بعد از جنایت بیمارستان المعمدانی در فلسطین اشغالی به اسرائیل می‌گوید چیزی که ما و اسراییل را بهم پیوند داده است همین دموکراسی است.

جلیلی عنوان کرد: نقطه‌ی پیروزی و اهمیت طوفان‌الاقصی در شکستن هژمونی فرهنگی و این فریب بزرگ جهان مدرن است.

وی افزود: جنگ با قدرت سخت این استکبار جهانی عرصه‌ی محدود تری دارد، اما جبهه‌ی جنگ با قدرت نرم او بسیار گسترده‌تر است و جبهه‌ی اصلی هم همین جبهه است. جبهه‌ای که همه‌ی افراد باید وارد آن بشوند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وقتی امام خمینی ره در فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه فرمودند شما باید از هسته‌های سخت مقاومت در جهان حمایت کنید، منظور همین جبهه‌ی جنگ نرم است.

وی افزود: افرادی که در سال گذشته برای حادثه‌ای در ایران ادعای حمایت از زنان داشتند و شعار زن زندگی آزادی می‌دادند، در برابر کشتار زنان و کودکان بی گناه سکوت می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: کشور‌های غربی مدعی حقوق بشر نه تنها از فوت زنان در فلسطین ناراحت نشدند بلکه از کشتار سنگین انسان‌ها ابراز رضایت دارند و اعلام همراهی می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چند قدرت برای رسیدن به اهدافشان نظمی قرار داده اند و مدعی امنیت جهان هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی همه مناسبات آن‌ها را بر هم زد. بدترین فشار‌ها را آوردند و ادعای فشار حداکثری کردند بعد خودشان به این نتیجه رسیدند که شکست افتضاحی خوردیم.

جلیلی عنوان کرد: همین رژیم صهیونیستی که هر وقت اراده می‌کرد سرزمین‌ها را به خودش اضافه می‌کرد شکست سنگینی خورد.

وی ادامه داد: کشور‌های غریی جنایتکاران‌ترین افراد که رژیم صهیونیستی است را به عنوان سمبل دموکراسی معرفی کردند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: عظمت طوفان الاقصی در فتوحات نرم است که افکار عمومی را نسبت به فلسطین تغییر داد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: به اسم امنیت جهان، بدترین کار‌ها را می‌کنند و باید این موضوع را تبیین کرد که امنیت جهان اتفاقا بدون این کشور‌ها محقق می‌شود و جهان همراه با صلح و امنیت خواهد بود.

جلیلی افزود: هنرمندان باید ابتکار عمل را به دست بگیرند و روایت نادرست آن‌ها از نظم جهانی را تغییر دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در یک بزنگاه تاریخی طوفان الاقصی فقط سیلی به صورت آن‌ها نزد بلکه تحولات منطقه را تغییر داد و این را باید درک کرد و تحلیل درست از آن داشته باشیم.

وی افزود: همین‌ها که مدعی دموکراسی هستند نمونه درخشان دموکراسی را رژیم صهیونیستی معرفی می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: طوفان الاقصی فقط یک عملیات ساده نظامی نبود بلکه نظم جهانی را بر هم زد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز غربی‌ها و رژیم صهیونیستی فقط با حماس روبرو نیستند بلکه با یک جبهه متحد و قوی که مقاومت است روبرو هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار