کد خبر: 1195782
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
سازمان آزادی‌بخش فلسطین در پیامی با ابراز تمجید از حملات موشکی و پهپادی صنعا به اراضی اشغالی ابراز امیدواری کرد که این اقدام زمینه ساز خیزش نیرو‌های عربی برای جهاد علیه اشغالگران شود.

جوان آنلاین: سازمان آزادی‌بخش فلسطین از موضع شجاعانه و تاریخی دولت و ملت یمن در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی و گشودن جبهه درگیری ضد صهیونیست‌ها ابراز تقدیر و تمجید کرد.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که سازمان آزادی‌بخش فلسطین به کشور دوست و برادر یمن از رهبری، ارتش قهرمان تا ملت غیور یمن به خاطر ایستادگی در کنار مقاومت فلسطینی در برابر اشغالگران افتخار می‌کند.

این سازمان از مقاومت دلیرانه ارتش صنعا در هدف قرار دادن اشغالگران که بیانگر اقدام تاریخی، سرنوشت ساز و موضع انسانی، عربی ملت مقاوم و تشکیلات رهبری نستوه یمن در حمایت عملی از ملت و مقاومت فلسطین است، صمیمانه تقدیر می‌کند.

ملت فلسطین از ظلم و رنجی که ملت و مقاومت یمن در طی سال‌های گذشته در مسیر دفاع از آزادی خود در برابر تجاوز وحشیانه متجاوزان متحمل شده‌اند، نیک آگاه است و از موضع عملی خود با سلاح در حمایت از فلسطین در کنار دفاع از ملت و مقاومت خود در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند، ابراز تمجید می‌کند.

این جنبش به روح پاک شهدای مقاومت و رهبران نستوه یمن که وارد جبهه درگیری با اشغالگران در حمایت از فلسطین کرده‌اند، درود می‌فرستد.

این جنبش موضع یمن در گشودن جبهه درگیری مستقیم ضد اشغالگران را زمینه‌ساز فعال شدن ورود جدی سایر جریان‌های عربی در مقابله عملی با دشمن صهیونیستی می‌داند.

اقدام عملی صنعا در ورود مستقیم به جنگ ضد صهیونیست‌ها موجب شده مواضع بزدلانه، لرزان و یا همسو با دشمن صهیونیستی به روشنی در برابر افکار عمومی و جهانیان آشکار و رسوا کند.

گفتنی است در پی اقدام دلیرانه روز گذشته ارتش صنعا در حمله موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی، روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت در گزارشی حمله به اهدافی در اسرائیل از سمت دریای سرخ را مهم‌ترین واکنش نظامی طی سالیان گذشته ضد تل آویو دانست.

روزنامه عبری یدیعویت آحرونوت با اذعان به قدرت زرادخانه موشکی جنبش انصارالله از موشک‌های دوربرد و پهپادی صنعا ابراز نگرانی کرد.

نیرو‌های مسلح یمن روز گذشته حملات موشکی و پهپادی به سمت رژیم صهیونیستی انجام داد.

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: این سومین عملیات در حمایت از برادران مظلوم ما در فلسطین است و این حملات ادامه دار خواهد بود و بر شمار آن افزوده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار