کد خبر: 1195233
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
رحیم زیادعلی
اقدامات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی طی هفت دهه گذشته که همواره با تفکرات نژادپرستانه و قومی تعریف و اجرا شده، کم‌ترین تردیدی باقی نگذاشته است که این جریان صهیونیستی، برخلاف ادعا‌ها کم‌ترین نسبتی با آموزه‌های دین یهود ندارد.

اقدامات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی طی هفت دهه گذشته که همواره با تفکرات نژادپرستانه و قومی تعریف و اجرا شده، کم‌ترین تردیدی باقی نگذاشته است که این جریان صهیونیستی، برخلاف ادعا‌ها کم‌ترین نسبتی با آموزه‌های دین یهود ندارد. این مهم را می‌توان در همراهی و همسویی همه ادیان ابراهیمی سراسر عالم از جمله پیروان واقعی دین یهود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین که این روز‌ها آماج شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی از زمین و هوا و دریاست، به روشنی دید.
پس از عملیات غرور‌آفرین طوفان الاقصی به دست مبارزان فلسطینی در بیرون راندن اشغالگران از سرزمین‌های غصب شده و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه که تاکنون منجر به شهادت ۸ هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است، موج‌های انسانی ضد صهیونیستی، در صحنه‌هایی بی‌سابقه، از کشور‌های اسلامی فراتر رفته و پایتخت‌های اروپا، امریکا، آسیا و آفریقا را درنوردیده است. این موج انسانی ضد صهیونیستی از آن رو اهمیت ویژه‌ای دارد که به رغم تبلیغات دروغین و اغوا کننده رسانه‌های مطرح دنیا که عمدتاً در انحصار صهیونیست‌ها هستند و دولت‌های اروپایی و امریکایی هم از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی به شما می‌روند، نتوانسته است مانع از مدیریت افکار عمومی جهانی به نفع جبهه ظالم شود.
این روز‌ها در همه نقاط دنیا فارغ از دین، نژاد، قوم و زبان، جمعیت متراکم انسانی از تهران تا صنعا، از لندن تا بارسلون و از نیویورک تا پاریس و ملبورن فریاد حمایت از فلسطین مظلوم سرمی دهند. اگر تا دیروز فلسطین برای کشور‌های اسلامی، مسئله اول بود، امروز می‌توان ادعا کرد که این مهم مسئله اول دنیای غیر اسلام هم شده است؛ دنیایی که در آن فریاد می‌زند جنگ و خشونت و وحشی‌گری در فلسطین باید هرچه زودتر متوقف شود. دنیایی که می‌گوید آن کودک و زن فلسطینی هم مانند همنوعانشان در اروپا و امریکا حق حیات دارند و هیچ دین و آیینی برای گرفتن حق حیات از این کودک مجوزی صادر نکرده است. فلسطین سرزمین فلسطینی‌هاست و همه ساکنان واقعی آن باید فارغ از هر نژاد، قوم و آیینی در کنار هم زندگی کنند و با تشکیل دولت به زندگی طبیعی خود بازگردند. زندگی‌ای که یک جریان صهیونی طی ۷۵ سال گذشته از مردم گرفته و به رغم همه قتل و کشتار‌هایی که طی این چند دهه بر ملت فلسطین روا داشته، نتوانسته امنیتی برای خود دست و پا کند.
اما تحولات چند هفته گذشته پس از طوفان الاقصی، علاوه بر اینکه هیمنه پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را فروپاشید و طرح دروغین و فریبکارانه عادی‌سازی روابط با کشور‌های اسلامی در قالب «توافق آبراهام» را به کما برد، اجماع جهانی علیه این رژیم جعلی را نیز رقم زد و بارقه‌های امید برای رهایی فلسطین و قدس شریف از دست غاصبان بیش از هر زمان دیگری آشکارتر کرد.
این روز‌ها که جامعه جهانی به مدد رسانه‌های غیر رسمی و فضای مجازی، شاهد نسل‌کشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است، بر همگان ثابت شده که شعار دروغین «تن‌ها دموکراسی خاورمیانه!» برای اسرائیل فقط یک بلوف بوده که دستگاه‌های غربی مأموریت داشتند با انحراف افکار عمومی، این رژیم را با ارزش‌های لیبرالی به تصویر بکشند، اما با حوادث چند هفته اخیر تشت رسوایی اسرائیل و حامیانش از بام افتاد و ثابت شد که مفاهیمی، چون حقوق بشر و لیبرال دموکراسی غربی پوششی برای جنگ و کشتار و زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به ثروت کشور‌های اسلامی در غرب آسیا بوده است.
همچنین به یاد بیاورید که چند هفته پیش از عملیات طوفان الاقصی، سران رژیم صهیونیستی چگونه با سران برخی دولت‌های اسلامی در خفا و علن نرد عشق می‌باختند و برای گشایش سفارت رژیم صهیونیستی در برخی پایتخت‌های اسلامی زمان تعیین می‌کردند.
اما پس از عملیات مجاهدان فلسطینی در نوار غزه که شکست غیرقابل ترمیمی را به رژیم اشغالگر و موقت صهیونی وارد کرد، پایتخت‌های اسلامی نه تنها برای این رژیم فرش قرمز پهن نکردند، که علاوه بر کشور‌های اسلامی، بسیاری از پایتخت‌های دنیا به دادگاهی برای محاکمه سران این رژیم کودک کش تبدیل شده است. علاوه بر این طی روز‌های اخیر، بسیاری از صهیونیست‌ها به دلیل وقوع بحران‌های امنیتی در اراضی اشغالی، ترجیح می‌دهند به مهاجرت معکوس فکر کنند و در نخستین فرصت خود را به فرودگاه بن گورین رسانده و راهی مناطق دیگر جهان شوند.
دیروز در تهران، اصفهان، شیراز، کرمانشاه و یزد هموطنان کلیمی با حضور در کنیسه‌های خود، ضمن ابراز انزجار از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، یک شعار واحد سردادند: «حساب یهودیت از صهیونیست جداست.» صهیونیسم یک جریان سیاسی اشغالگر است و اقدامات او نسبتی با آموزه‌های دین یهود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار