کد خبر: 1194997
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد که شامگاه امروز رئیس جمهور آمریکا تلفنی با نخست وزیر این رژیم در خصوص عملیات زمینی در نوار غزه گفتگو کرد.

جوان آنلاین: دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد که شامگاه امروز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در خصوص عملیات زمینی در نوار غزه گفتگو کرد.

به گزارش فارس، ارتش رژیم اشغالگر مدعی آمادگی برای گسترش عملیات نظامی زمینی در نوار غزه است و هم‌زمان، خانواده اسرای اسرائیلی در دست «حماس» به اعتراضات خود علیه عملکرد کابینه در عدم رغبت به تبادل زندانیان با حماس ادامه می‌دهند.

تحلیلگران اسرائیلی امروز یکشنبه، ۲۹ اکتبر اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنی گانتز» اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی عصر روز گذشته مبنی بر در پیش بودن جنگی سخت برای تل‌آویو را زیر سوال بردند.

رژیم صهیونیستی از ۲۳ روز گذشته تاکنون غزه را تحت محاصره شدید خود قرار داده و بسیاری از تأسیسات غیرنظامی از جمله مدارس، مساجد و مراکز درمانی را در حملات خود ویران کرده است.

رسانه‌های فلسطینی بامداد امروز، در جدیدترین آمار خود اعلام کرده بودند شمار شهدای فلسطینی از ۸۰۰۰ نفر فراتر رفته و تعداد مجروجان حدودا به ۲۰۰۰۰ نفر رسیده است.

هلال احمر فلسطین نیز امروز خبر داد رژیم صهیونیستی تهدید کرده که بیمارستان قدس در نوار غزه را هدف حمله قرار خواهد داد از این رو خواستار تخلیه فوری این بیمارستان شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار