کد خبر: 1188933
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:حجت الاسلام عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه در سفر اخیر به استان بر رسیدگی دقیق بر پرونده ۱۵تروریست دستگیر شده تاکید کردند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در حاشیه حضور حجه الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در همایش سراسری هفته وحدت با توجه به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر تسریع و تدقیق در رسیدگیها جلسه ای با حضور ایشان، اینجانب، دادستان مرکز استان ،قضات رسیدگی کننده به پرونده و کارشناسان اداره اطلاعات برای بررسی دقیق پرونده اربعین تروریستهای داعشی دستگیر شده تشکیل گردید.

عتباتی اضافه کرد،در این جلسه پس از بررسی تمامی ابعاد پرونده، گزارش مبسوط از روند دستگیری و اقدامات انجام شده در دادسرای مرکز استان ارائه گردید، حجت الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه دستور تدقیق و تسریع در روند رسیدگی را صادر نمودند.

رئیس کل دادگستری استان افزود، حجت الاسلام عبداللهی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه قضایی و نیروهای عمل کننده در خصوص تامین امنیت استان اظهار داشتند، آذربایجان غربی در پیشانی کشور حافظ مرزهای غربی کشور و تامین کننده امنیت استانهای عمقی کشور است و تلاشهای مسئولین این خطه شهیدپرور جهادی و ایثارگرانه و بسیار ارزشمند است.

شایان ذکر است 15 نفر تروریست داعشی که در ایام اربعین  قصد عملیات و بمب گذاری در استانهای مرکزی از جمله تهران را داشتند با هوشیاری سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و نظارت مستقیم مسئولین قضایی دستگیر و پرونده آنها در جریان رسیدگی می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار