کد خبر: 1188825
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
دو مرد افغان در دو درگیری جداگانه با دو هم‌ولایتی خود به کام مرگ رفتند. یکی از متهمان که رقیب عشقی‌اش را به قتل رسانده بود فرار کرد، اما قاتل دوم در محل حادثه به دام افتاد.

به گزارش جوان، ساعت ۱۹ عصر روز شنبه ۱۰ مهرماه، قاضی موسی رضا‌زاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری پاسداران از قتل مرد افغانی در ساختمانی نیمه‌کاره باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۲۳ ساله‌ای روبه‌رو شد که به طرز مرموزی به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد دقایقی قبل مقتول با یکی از هم‌ولایتی‌هایش در ساختمان نیمه‌کاره درگیر شده و به قتل رسیده است. قاتل که در محل حادثه بازداشت شده بود به مأموران گفت: «من و مقتول با هم همکار بودیم و اختلافمان به خاطر قسمت کاریمان بود. من به او گفته بودم این طبقه متعلق به من است و کار‌های این طبقه را من انجام می‌دهم، اما او قبول نمی‌کرد تا اینکه امروز با هم درگیر شدیم و من مشتی به سرش زدم و او هم حالش بد شد و روی زمین افتاد. می‌خواستم او را بترسانم و قصد قتل نداشتم، از طرفی هم خبر نداشتم مقتول مشکل صرع دارد و با مشت من به کام مرگ می‌رود.»
متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.
دوئل عشقی مرگبار
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، ساعت ۲۲ شامگاه شنبه مأموران پلیس تهران قتل افغان دیگری را حوالی خیابان نیروی هوایی به بازپرس جنایی خبر دادند. با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل و در اتاق خانه قدیمی با جسد مرد جوانی به نام بصیر روبه‌رو شد که با اصابت ۱۴ ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
برادر مقتول به مأموران گفت: «من و برادرم از افغانستان به ایران آمدیم و کارگری می‌کردیم. یکی از برادرانم در ترکیه کار می‌کند و یک روز قبل بصیر به صورت تصویری با او صحبت کرده بود و یکی از دوستانش به نام منصور را به برادرم نشان داده بود که آن شب میهمان او بود. بصیر قرار بود دوباره با برادرم در ترکیه صحبت کند، اما وقتی امروز تلفنش خاموش شده بود برادرم از ترکیه با من تماس گرفت و خواست که به خانه‌اش بروم و از او خبر بگیرم. من هم به خانه‌اش آمدم و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدم.»
وی در ادامه گفت: «منصور و برادرم با هم رقیب عشقی و چند باری هم درگیر شده بودند تا اینکه منصور با آن دختر ازدواج کرد و درگیری‌شان پایان یافت. الان احتمال می‌دهم منصور، برادرم را به قتل رسانده است.»
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران در تلاشند تا قاتل فراری را بازداشت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار