کد خبر: 1178842
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
پیرو تاکیدات وزیر کشور، با ابلاغ بیش از ۱۴۰۰ پروژه توسط رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استانداران، شهرداری‌ها موظفند اعتبارات اختصاص یافته تا پایان سال‌جاری را در اجرا و یا تکمیل پروژه مذکور هزینه نمایند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، همه ساله از منابع قانون ارزش افزوده و از محل بند‌های (الف) و (ب) ماده (۳۹)، ماده ۴۲ قانون مذکور و نیز ماده (۵۸) قانون الحاق مبالغی براساس شاخص‌های مندرج در قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه به شهرداری‌های سراسر کشور اختصاص می‌یابد؛ در سال‌جاری و برای نخستین بار در دولت سیزدهم مقرر گردید هر یک از شهرداری‌ها یک پروژه مهم، اثرگذار و دارای اولویت را درزمینه‌های عمرانی، خدماتی و یا حمل‌و‌نقل تعریف کرده و مبالغ اختصاص یافته تا پایان سال جاری را در اجرا و یا تکمیل پروژه مذکور هزینه کنند.

برای تحقق این امر، از ابتدای سال‌جاری مکاتبات متعددی با معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها صورت گرفت و ضمن ابلاغ ضوابط و شاخص‌های انتخاب پروژه، هر یک از شهرداری‌ها رأساً نسبت به معرفی یک پروژه براساس نیاز شهر خود اقدام کردند.

اکنون پیرو تاکیدات دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، با ابلاغ بیش از ۱۴۰۰ پروژه توسط رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استانداران سراسر کشور، شهرداری‌ها موظفند اعتبارات اختصاص یافته تا پایان سال‌جاری را در اجرا و یا تکمیل پروژه مذکور هزینه کنند.

امید می‌رود با نظارت دقیق استانداری‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲، در هر شهرداری حداقل یک پروژه عمرانی، خدماتی و یا ترافیکی از محل منابع تخصیص یافته اجرا شده و گامی در مسیر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار