کد خبر: 1175452
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، ۶۰ افسر سازمان اطلاعات نظامی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی (امان) اعلام کردند که در اعتراض به تصویب قانون لغو برهان عدم معقولیت به عنوان یکی از بخش‌های مهم طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو، از خدمت در نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امتناع خواهند کرد.

این نظامیان با ارسال نامه‌ای، از این اقدام خبر دادند و افزودند: در سایه تصمیم کابینه جهت آغاز تغییرات عملی بدون اجماع گسترده و نادیده‌گرفتن آشکار پیامد‌های این اقدام برای ارتش اسرائیل، ما خدمت داوطلبانه خود در نیرو‌های ذخیره را به حالت تعلیق درمی‌آوریم.

نظامیان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کردند که ترک خدمت آنان تمامی واحد‌های جمع‌آوری اطلاعات، تحقیقات، عملیات میدانی و آموزش را شامل خواهد شد و این ترک خدمت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

بسیاری از این افسران، فارغ‌التحصیلان برنامه نخبگان واحد اطلاعات بوده‌اند و دوران خدمت ضروری خود را سپری کرده‌اند. این افسران دوره موسوم به «حفاتسالوت» جهت آموزش افسران بلندپایه «امان» را نیز گذرانده‌اند. این در حالی است که فارغ‌التحصیلان این دوره پست‌های کلیدی ارتش رژیم صهیونیستی را بر عهده خواهند گرفت.

۲۳ جولای گذشته نیز ۹۵۱ تن از نیرو‌های ذخیره فعال در سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از ترک خدمت خود در اعتراض به اصلاحات قضائی نتانیاهو خبر داده بودند.

پیش‌تر یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در نشست پشت در‌های بسته با کمیته روابط خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی نسبت به ضربه دیدن امنیت داخلی این رژیم در نتیجه اعتراض و ترک خدمت صد‌ها نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار