کد خبر: 1167868
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با خرید ۲۵ فروند جنگنده اف-۳۵ آمریکا به ارزش حدود سه میلیارد دلار موافقت کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با درخواست فرمانده نیروی هوایی این رژیم برای خرید ۲۵ فروند جدید جنگنده گران قیمت اف-۳۵ موافقت کرد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که رژیم صهیونیستی موافقت خود را با خرید ناوگان جدیدی از جت‌های جنگنده اف-۳۵ اعلام کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، وزارت جنگ و ارتش این رژیم روز یکشنبه با انتشار بیانیه خبر دادند که این رژیم با خرید ۲۵ فروند جدید اف-۳۵ از شرکت «لاکهید مارتین» به ارزش حدود سه میلیارد دلار موافقت کرده است.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس با درخواست و توصیه «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش برای خرید ناوگان جدیدی از جنگنده‌های اف-35 موافقت کرد.

بنا بر روایت مقام‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این رژیم در حال حاضر ۵۰ فروند جت جنگنده اف-۳۵ در اختیار دارد و با نهایی شدن خرید جدید، تعداد کل این جنگنده‌های آمریکایی در فلسطین اشغالی به ۷۵ اف-۳۵ افزایش می‌یابد.

تدارک تل‌آویو برای خرید این جنگنده‌های ساخت آمریکا در شرایطی انجام شده که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، دی ماه سال گذشته از زمین گیر شدن شماری از جنگنده‌های اف-۳۵ خود خبر داد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در توضیح چرایی این موضوع اعلام کرده بود که به توصیه آمریکایی‌ها پس از سقوط یک جنگنده اف-۳۵ در «تگزاس»، ۱۱ فروند جنگنده اف-۳۵ برای بازرسی زمین گیر شدند.

موافقت یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با خرید تعداد بیشتری از جنگنده‌های اف-۳۵ بعد از دیدار اخیر او با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در بروکسل صورت گرفت. گالانت و آستین در حاشیه نشست بیست و ششم خرداد ماه وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو با هم دیدار کردند.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، گالانت در دیدار با وزیر دفاع آمریکا مدعی شده بود که «ایران از طریق نیروهای نیابتی خود در سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری در حال شبیه‌سازی حمله به اسرائیل است»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار