کد خبر: 1162413
تعداد نظرات: ۱۵۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای شفاف‌سازی و رفع ابهامات نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، به برخی پرسش‌های فروشندگان فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها پاسخ داد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا،   طرح کالابرگ الکترونیکی که از مدت‌ها قبل به صورت پایلوت در چند استان به اجرا درآمده بود، از چند روز گذشته در راستای کمک به معیشت و تلاش برای جداسازی «تورم» از سفره مردم در کل کشور اجرایی شد.
در گام نخست اجرای این طرح میزان «یارانه» یارانه‌بگیران سه دهک اول، مشروط به خرید ۷۰ درصد مبلغ یارانه از میان ۹ تا ۱۱ قلم شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت سفید (مرغ)، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج، حبوبات و گوشت گوساله، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

اکنون برخی فروشندگان نسبت به نحوه اجرای این طرح پرسش‌هایی مطرح کرده‌اند که در این راستا پاسخ بیشترین سوالات مطرح شده از وزارت رفاه دریافت شد که در ادامه می‌خوانید:

در صورت اعتراض یا رفع ابهام در خصوص طرح و سوالات خریداران، آنها را به کجا راهنمایی کنیم؟

ـ با مرکز تماس به شماره ۹۶۸۶۱۴۰۰ (۰۲۱) / ۹۳۹۶ (۰۲۱) تماس بگیرید.

اگر فروشگاهی متقاضی پیوستن به طرح باشد باید چه کاری انجام دهد؟

ـ از طریق برنامه کاربردی(اپلیکیشن) "شما" قسمت فروشندگان ثبت‌نام کند.

در صورت وجود مشکل در دستگاه کارتخوان به کجا مراجعه کنم؟

ـ به پشتیبان شرکت خدمات پرداخت مربوط به دستگاه کارتخوان؛ همچنین افرادی که نیاز به آموزش نحوه استفاده از دستگاه کارتخوان را دارند با پشتیبان شرکت پرداخت خود تماس گیرند یا مطالب آموزشی را از سایت www.shoma.sfara.ir مشاهده کنند.

آیا پذیرندگان باید دارای جواز کسب باشند؟

ـ تمام فروشندگان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی «شما» در این طرح ثبت‌نام کنند اما باید در اسرع وقت نسبت به اخذ جواز کسب اقدام کنند.

شرکت‌های پرداخت الکترونیکی فعال در طرح کدامند؟

ـ در حال حاضر شرکت‌های پرداخت الکترونیکی فعال در استان شما، شرکت‌های سامان کیش (سب)، ایران کیش، پارسیان (تاپ)، سپهر، پرداخت نوین آرین و به‌پرداخت ملت هستند. در صورت فعال شدن سایر شرکت‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا نصب برنامه کاربردی "شما" برای پذیرنده‌ها الزامی است؟

ـ بله نصب برنامه کاربردی شما برای پذیرنده‌ها الزامی است.

زمان واریز مبالغ خرید کالابرگ الکترونیکی و تسویه حساب با فروشندگان چگونه است؟

ـ مبالغ خرید کالابرگ الکترونیکی حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به حساب فروشندگان واریز می‌شود.

آیا پذیرنده با پیوستن به طرح مشمول پرداخت مالیات می‌شود؟

ـ خیر، پذیرنده با پیوستن به طرح مشمول پرداخت مالیات نمی‌شود.

به اقلام فله که بارکد ندارند، چگونه اعتبار تخصیص می‌یابد؟

ـ بر اساس بارکدهای پیش فرض که در اختیار فروشنده قرار داده شده است. (اگر بارکد دریافت نکرده‌اید با پشتیبان شرکت پرداخت الکترونیکی تماس بگیرید.)

دستگاه کارتخوان هنگام خرید کالابرگی خطا می‌دهد.

ـ با پشتیبان شرکت پرداخت خود تماس بگیرید.

آیا شماره حساب بانکی خاصی باید به شرکت پرداخت معرفی کنیم؟

ـ خیر،  شماره حساب متصل به دستگاه کارتخوان معیار واریز وجه و تسویه حساب با فروشندگان است.

دلیل الزامی بودن نصب برنامه کاربردی برای فروشندگان چیست؟

ـ فروشندگان می‌توانند تمام اطلاعات مالی و تراکنش‌های خود را در برنامه کاربردی "شما" مشاهده کنند؛ همچنین ثبت نشانی فروشگاه بر روی نقشه از طریق نصب این برنامه امکان‌پذیر است.

برای ثبت موقعیت مکانی فروشگاه رعایت چه نکاتی الزامی است؟

ـ در صورت داشتن فیلترشکن ابتدا از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید و پس از روشن کردن GPS گوشی تلفن همراه، به صحت موقعیت نشان داده شده دقت کنید.

اگر دسترسی به گوشی هوشمند نداشتیم؟

ـ می‌توانید با مسئولیت خود، از طریق گوشی هوشمند یکی از نزدیکان خود یا با درخواست از پشتیبان شرکت پرداخت الکترونیکی اطلاعات فروشگاه خود را در برنامه کاربردی "شما" ثبت کنید.

نسخه ios نرم‌افزار کاربردی "شما" را از کجا دانلود کنم؟

ـ از طریق نصب مستقیم از سایت   www.shoma.sfara.ir

موارد الزامی برای ثبت‌نام در برنامه کاربردی "شما" چیست؟

ـ نام و نام خانوادگی
کد ملی
نام فروشگاه
شماره پایانه
شرکت پرداخت
صنف و زیر صنف آدرس و کد پستی
شماره تلفن ثابت با پیش شماره

اگر خطای نصب یا به‌روزرسانی برنامه نمایان شد چه باید کرد؟

ـ از آنجایی که نسخه نرم‌افزار در حال به روز رسانی است، مجدد برای نصب تلاش شود چنان چه مشکل به "روزرسانی" برطرف نشد، برنامه را از گوشی پاک کرده و مجددا نصب کنید.

آیا برای برنامه کاربردی "شما" راهنمایی وجود دارد؟

ـ بله، در داخل برنامه کاربردی دسترسی به راهنما وجود دارد. همچنین می‌توانید از طریق نشانی‌ www.shoma.sfara.ir نسبت به مشاهده راهنما اقدام کنید.

 یارانه نقدی قطع نخواهد شد


معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این باره عنوان کرد: فقط خانوار‌هایی که در دهک اول تا سوم قراردادند و مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به‌ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان است مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید هستند، این اعتبار زمانی قابل‌استفاده است که خانوار حداقل ۷۰ درصد یارانه نقدی خود را به‌صورت کالابرگ الکترونیک از ۱۱ گروه کالایی خرید کند.
 

علیرضا عسگریان در گفتگو با ایرنا جزئیات جدید از افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها در طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: دولت سیزدهم سیاست‌های حمایتی را با تأکید بر سلامت مردم و با استفاده از ابراز‌های مختلف برای همه سطوح جامعه به‌ویژه خانواده‌های زیر نظر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی ارائه می‌کند.

وی افزود: رویکرد دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عدالت توزیعی در سلامت غذایی و تغذیه‌ای خانواده‌هاست در همین راستا سیاست‌های کلان دولت در شبکه ملی اعتبار با نام شما تعریف شده است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در آینده سبد فیزیکی کم خواهیم داشت، گفت: یارانه‌ها بر روی سبد کالایی و غذایی متمرکز می‌کنیم و بر اساس اعتبار یارانه، خانوار‌های تحت پوشش می‌توانند از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر این طرح آزمایشی افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های اعتباری برای سه دهک اول جامعه از جمله مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در حال اجراست و یک ماه زودتر می‌توانند مبلغ یارانه را از طریق خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی خرج کنند.

عسگریان بیان داشت: جمعیت سه دهک اول ۲۴ میلیون نفر است که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار (معادل حدود ۸.۵ میلیون نفر یعنی جمعیت یک دهک) تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که این گروه، یارانه ۴۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند و سایر دهک‌ها ۳۰۰ هزار تومان یارانه به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح کالابرگ الکترونیک به دنبال سلامت سفره مردم هستیم گفت: این طرح سرپرست محور و متمرکز بر یارانه است و درصدد پر کردن تورم در سفره خانوارهاست.

به‌هیچ‌وجه یارانه نقدی قطع نخواهد شد، شرکت در طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: فقط خانوار‌هایی که در دهک اول تا سوم قراردادند و مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به‌ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان است مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید هستند، این اعتبار زمانی قابل‌استفاده است که خانوار حداقل ۷۰ درصد یارانه نقدی خود را به‌صورت کالابرگ الکترونیک از ۱۱ گروه کالایی خرید کند.

شرط استفاده از افزایش ۲۰ درصدی یارانه اعتباری

وی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که فردی از دهک اول تا سوم، از ۴۰۰ هزار تومان یارانه حدود ۳۲۰ هزار تومان را کالا خریداری کند ۸۰ هزار تومان افزایش اعتبار خرید کالا به او تعلق می‌گیرد.

عسگریان با بیان اینکه قیمت ۱۱ قلم کالا در طرح کالابرگ الکترونیک مصوب اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ است گفت: در این طرح به‌عنوان‌مثال قیمت یک کیلو گوشت قرمز ۱۱۰ هزار تومان و قیمت یک عدد پنیر ۱۷ هزار تومان به قیمت سال ۱۴۰۱ ثبت شده است.

واریز مبلغ یارانه یک ماه زودتر به‌حساب خانوار‌ها

وی ابراز داشت: همگام با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، دولت ارز ترجیحی را حذف کرد و برای کمک به سفره غذایی مردم طرح کالابرگ الکترونیک را با گنجاندن ۱۱ قلم کالای اساسی را اجرایی کرد تا به‌سلامت تغذیه‌ای مردم بپردازد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز مبلغ یارانه یک ماه زودتر به‌حساب خانوار‌ها خبر داد و گفت: خانوار‌ها فرصت دارند از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید‌ها را انجام دهند اگر در یک ماه خرید انجام ندهند افزایش ۸۰ هزارتومانی را از دست می‌دهند همچنین درصورتی‌که خانواری از مبلغ یارانه اقدام به خرید کالا نکند در زمان مقرر واریز یارانه می‌توانند مبلغ را برداشت کنند.

عسگریان افزود: برای خرید کالا در طرح کالابرگ نیازی به ارائه کارت‌بانکی خاصی نیست؛ بلکه با هر کارت‌بانکی که به نام سرپرست خانوار باشد می‌تواند خرید را انجام دهد حتی اگر در زمانی سرپرست خانوار کارت‌بانکی به همراه نداشت، می‌تواند از کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* استفاده و خرید را انجام دهد.

وی گفت: در این طرح نیازی به داشتن تلفن همراه هوشمند نیست؛ بلکه از طریق کد دستوری اعلام شده نیز می‌تواند از ۱۱ گروه کالایی خرید را انجام دهد و یا مانده‌حساب را استعلام بگیرد.

۵۰ هزار فروشگاه برای خرید مردم در طرح کالابرگ الکترونیک

عسگریان با تأکید بر اینکه ۲۰۰ هزار بارکدخوان در سامانه شما (شبکه ملی اعتبار) ثبت شده است گفت: این بارکدخوان‌ها در مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها نصب شده ضمن اینکه هشت فروشگاه با ۱۱ هزار شعبه به این سامانه متصل شده است درصورتی‌که خریدار اعلام کند که از اعتبار یارانه خرید می‌کند مبلغ موردنظر از حساب یارانه کسر می‌شود.

وی عنوان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان – فارا (sfara.ir) نرم‌افزار شما را نصب کنند و با روشن کردن موقعیت مکان‌یاب، نزدیک‌ترین فروشگاه در محل زندگی خود را مشاهده و برای خرید به آنجا مراجعه کنند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: از یک میلیون فروشگاه در سطح کشور، ۵۰ هزار فروشگاه به نرم‌افزار شما متصل شده است و به مردم خدمات ارائه می‌کنند ضمن اینکه هیچ محدودیتی در انتخاب ۱۱ قلم کالا و نشان تجاری وجود ندارد.

آماده‌سازی زیرساخت‌های روستایی در طرح کالابرگ الکترونیک

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها در روستاها، بیان کرد: بیشترین حجم کاری به انتخاب، تجهیز و آموزش فروشگاه‌ها در سراسر کشور به‌خصوص در روستا‌ها اختصاص پیدا کرده است، برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها در روستا‌ها جلسه‌های مختلفی با فرمانداری‌ها، استانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهستان‌ها، مدیران وزارت صمت، جهاد، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی برگزار می‌کنیم تا زیرساخت‌های خرید در روستا‌ها تأمین شود.

عسگریان گفت: بسیاری از روستا‌ها صعب‌العبور هستند به دنبال تجهیز زیرساخت‌ها در این روستا‌ها هستیم تا خدمات به مردم ارائه کنند درصورتی‌که مغازه‌ها متصل به بارکدخوان بشوند و از بین ۱۱ قلم کالایی، سه تا پنج قلم را داشته باشند، می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

به گفته معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خرید‌های اعتباری از یارانه در سامانه شما ثبت و قابل رصد است.

وی با بیان اینکه به دنبال ارائه سیاست‌های تشویقی در جذب مردم به طرح کالابرگ الکترونیک هستیم گفت: این طرح به‌صورت آزمایشی برای دهک‌های اول تا سوم است و در مرحله بعد به سایر دهک‌ها تسری پیدا می‌کند ضمن اینکه ۹۰ درصد مردم علاقه‌مند به دریافت یارانه هستند.

عسگریان اضافه کرد: اکنون رفتار هزینه کردی وارد زندگی مردم شده و مردم پول نقدی یارانه را در زندگی هزینه می‌کنند، تغییر روش مردم به‌راحتی نیست، شرکت در طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است. درصورتی‌که سیاست‌های تشویقی از کالابرگ الکترونیکی افزایش یابد، گرایش مردم به سمت خرید کالا‌ها خواهد رفت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵۳
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
4
38
درود
واریز مبلغ خرید دوازده روز انجام نمیشه و هیچ کسی درست جواب نمیده و به شماره ..... تماس گرفتم ولی بازم نتیجه نداده
و میگن اگر نمیخوای به مردم خدمات نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
2
39
سلام چر کالا برگ واریز نشد
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
6
13
سلام خسته نباشید خواهشمندم واریز نشدن اعتبار کالا برگ رو پیگیری کنید خیلی از مردم منتظر این اعتبار هستند تا خرید کنند سفره خیلی ها خالیه و کماکان منتظر امروز 26ابان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
14
گفتن که شما قابل اعتماد نیستید یک شنبه گذشت چی شد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
4
91
امروز رفتیم خرید کالا برگ موجودی رو گرفتیم داشتیم. بعد خرید کارت کشید زد خطا سه بار تکرار کرد بازم خطا زد. دوباره همون جا موجودی گرفتیم صفر شد چی کار کنیم موجودی بر میگرده به کجا مراجعه کنیم.
پاسخ ها
امید داننده
| Canada
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ماه پیش ۲۵/9/1402 خریدکالابرگ انجام بدیم کارت کشیدیم خطا زدش از اون موقع تا الان ه چقدر موجودی میزنیم صفرشده چکار باید کنیم موجودی مون برگرده
مهری باقری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ایا کالا برگ بر می‌گردد به حساب
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
7
81
در تاریخ 2 / 9 /1402
کالابرک برای مشتری انجام دادیم قرار بود ظرف 72 ساعت تصویه بشه ولی امروز 9 / 9 1402
هنوز واریز برای من فروشنده نیامده شماره .....تماس میگیرم هیچ کس پاسخ نمیده
پاسخ ها
کمال
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
سلام برای منم اینجوری شده وزارت تعاون وکار مراجعه‌ کن یابرو کافینت پیگیری کن منم فردامیخوام برم اگه امشب برنگشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
سلام منم کالابرگ از تاریخ سی دی بعضی از تراکنش ها بکارتم تا الان سیزدهم بهمن که واریز نشده بخدا بدهکارم لطفاً یکی راهنمایی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
سلام
من ۴۵ روزه که هیچ پولی به حسابم واریز نشده حتی یک ریال تقریبا ۲ میلیارد از اجماس مغازه رفت ولی یک ریال به حسابم واریز نشد رفتم اتحادیه..سازمان تعزیرات و حتی وزارت نعاون هیچ کدومشون جواب درس درمونی بهم ندادن.. بیچاره شدم و امکان تعطیلی مغازه م هست.. تو رو خدا یکی راهنمایی کنه ک باید به کجا مراجعه کنیم...
رشید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
سلام روزهای تعطیلی خیلی با تاخیر واریز میشه .شاید روزی که تعطیل بوده .کارت کشیدی .ازمن هم واریز نشد .پیگر شدم .گفتن روز تعطیلی کا رت کشیدی.وبعدش هم برنامه شما رو روی گوشیت نصب کن .واطلاعات خودت رو وارد کن صحیح باشه . اگه نصبه بروز رسانی کن . شماره شبا هم اشتباه باشه پول اصلا واریز نمیشه
bahram
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
5
35
امروز در هایپر یک اپلیکیشن اینترنتی معتبر خرید انجام نشده ولی اعتبار صفر شده کجا مراجعه کنیم
پاسخ ها
عاطفه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
همین بلا به سر من هم اومد. اگر راهی پیدا کردید خواهش می کنم راهنمایی کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
2
47
پول خریدمشتری.هنوزبه حساب من مغازه دارواریزنشده.چطوربایدپیگیری کنیم.
چرا اینقدر اذیت میکنید..روی حرف خودتون لااقل که گفتید 72ساعت اقدام کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
3
45
امروزرفتم خریدقبلش کارتم موجودی داشت ولی موجودیم صفرشدگفتم برمیگرده یانه
پاسخ ها
علی درویش متولی
| Germany
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
برای من یارانه کالابرگ اومده رفتم فروشگاه خریدکردم کارت کشیدموجودی من صفرشده ولی پول پریدامروزنزدیک ۹روزه پول بحساب فروشگاه نرفت ازکجاپیگیری کنم
کریم آتابای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
6
47
سلام.دیروز تراکنش کالابرگ در فروشگاه با خطا همراه بود ولی از اعتبار کم شد،از کجا پیگیری کنم؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
4
23
سلام من یه فروشگاهی کالا برگ خریدم بعد پول به حساب خودم برگشت داده شدولی از کالا برگم‌کسر شده بو ایا کالا برگ به حسابم میاد یا نه
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
4
20
منم امروز خرید کردم ولی موجودی روحسابم صفر سد وبه حساب فروشنده نرفت ومجبور شدم اسباب ها پس بدم وپول به حسابم برنگشته به مراجعه کنیم
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
3
25
کارت مشتری کشیدم کالابرگش موجودی داشت بعدخطازددوبارکشیدم موجودی صفرشدباید چیکارکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
1
30
سلام ماازبیستم کالاخریدکردیم ولی هنوز به حساب مغازه نیامدهامروزهم که بیست و پنجم چیکار کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
منم رفتم فروشگاه کارت کشیدم اعتبار داشت ولی دوباره کشید گفت صفر شد تا۷۲ساعت. برمی‌گردد ولی برنگشت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
4
31
چیکار کنم موجودی کالابرگم برگرده/
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
6
24
باسلام با کالابرگ خرید کردم کارتم موجودی نداشت اعتبار کالابرگم پرید و صفر شد خریدی هم انجام نشد چیکار کنم موجودی کالابرگم برگرده/
پاسخ ها
مجیدزرگر
| Germany
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
موجودی یارانه کالابرگ برام واریزشدرفتم فروشگاه خریدکردم کارکشیدتراکنش ناموفق ولی حسابم صفرشده بحساب فروشگاه نرفت ازکجاپیگیری کنم
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
3
23
فروشنده هستم کارتخوان خطا میده بعد موجودی کارت مشتریهام صفر میشه کجا پیگیری کنم زنگ زدم ۶۳۶۹ میگه فقط یارانه برمیگرده اعتیار تشویقی بر نمیگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
1
9
سلام منم رفتم خرید کنم گفت موجودی کارت شمادصفرشده از روز پنج شنبه ۲۳ هنوز موجودی آن بر نگشته کجا باید پیگیری کنیم
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
1
16
رفتم‌فروشگاه‌خرید‌کالا‌برگ‌ولی‌اعتبارم‌صفر‌شد‌یک‌هفته‌به‌حسابم‌بر‌نگشته...ایا‌اعتبار‌بر‌میگرده‌یا‌نه‌ازدستم‌پرید.کجا‌باید‌پیگیر‌بشم
آحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
2
7
رفتم فروشگاه خرید سیستم قطع شد تراکنش ناموفق درکالابرگ شد پول از یارانه کسر شده والان بعد ۱۰روز هنوز به حسابم بر نگشته
sssss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
1
3
سلام آقا جان چرا بیخود خودتونو اذیت میکنید کیه که جواب بده؟؟؟؟ تو هر سایت خبری که میری پره از این سوال که برادر اعتبار منم اولش بود اما کارت که کشیدن صفر شد البته وجدانا مال من صفر نشد 7700 ریال شد
مرتضی دهستانی
|
United States of America
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
1
8
سلام من شنبه اعتبار داشتم خرید انجام دادم کارت کشید اعبار صفر شده بو پول هم به حساب فروشگاه نرفته الآن یک هفته هستش اعتبلر برنگشته چیکار کنم
احمد
|
United States of America
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
1
12
کارت کشید مغازه دار خطا دادموجودی حسابم صفر شد 12روزه برنگشته کجا باید پیگیری کنم چرا یکی جواب نمیده کی برمیگرده
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
سلام دوست عزیز
برای منم چنین شده بود بیهوده خودتان را خسته نکنید و به جایی پول خرج نکنید
مرسانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
3
1
باگوشی انجام دادم پول بودبعدکارت کشیدصفرشده چکاربایدکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
0
23اذر 560تومن خرید کردم .کل اعتبار یارانه وکالتبرگم 1520بود بجای باقیمانده صفر شده اعتبارم .زنگ زدم 6369البته بعد چهل دقیقه پشت خط منتظر موندن بمن جواب میدن که اعتبارت برمیگرده نگران باش !!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
1
10
۲۸/۹/۴۰۲ کالابرگ دادم ولی هنوزم مبلغ کالا برگ بحسابم واریز نشده چکار کنم کجا مراجعه کنم
پاسخ ها
محمد حسینی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سلام شما پولها اومدن بحسابت پول کلا برگ میگم
محمدسجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
3
15
چرا سر وقت واریز نمی کنید بخدا مردم اسیر شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
خردن رفت ؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
5
نه بابا
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
1
3
عجب
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
4
ماه پیش خرید کردم از کالا برگ کارتمو کشید یهو موجودیم صفرشدش چکار باید کنیم
بصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
0
لطفا رسیدگی کنین
جعفراسعدی دراباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
2
سلام برای خریدبه فروشکاه رفتم مبلغ ۹۱۰۰۰۰تومان ازحساب یارانه کسرشده .خطاکرده کی به حساب برمیگردد
ثامری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
2
سلام،در برنامه شما کالابرگ شارژ شده بود،درفروشگاه کارت کشید موجودی صفر شده،کجاباید مراجعه کنم،برمیگردن به حساب یا نه؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
5
سلام برای‌خرید به‌فروشگاه رفتم کارت کشید و مبلغ ۲۰۴۵۰۰۰۰ریال‌از حساب‌یارانه کم شد‌ولی‌کارت‌خوان‌خطا داده این‌پول‌کی به حسابم برمی‌گردد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
0
4
منم موجودی داشتم یهو صفرشد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
1
2
سلام ۲۵دی کالابرگ برام شارژشده بود رفتم فروشگاه خرید کردم موقع کارت کشیدن خطا زد ودومیلیون از حسابم کم شد در برنامه شما فقط ۴۶هزارتومن ماند وسیله ها رو پس گرفت وگفت پولی به حساب ما نیومده الان چکارکنم
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
4
از نظر من مغازه دار کاش جمع کنین این کالا برگ ک پول بحساب مغازه نمیاد ازو اونطرف موجودی داره کارت بکشی جواب نمیده هیچ کس جوابگو نیست
رگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
1
3
کالابرگ منم خطا زد ایا کالا برگ برمیگرده راهنمایی کنید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
0
خرید انجام دادم نامعتبر زد وکسر شد از حسابم وبه حساب فروشگاه نرفت چکار باید کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
4
ملتو چی فرض کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
2
سلام چرا بس جمع کالابرگ ما نمیاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
3
13
با سلام فروشنده هستم در تاریخ 1402-11-01 از فوشگاه من خرید کردن ولی تا به این لحظه مبلغ به حساب من واریز نشده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
1
24
من مغازه دارم ، از ۲۶ دی ماه کارتخوان کالا برگ فعال کردم. واز اون تاریخ تا حالا هرچه کارت کشیدیم ،البته کالابرگی ،هنوز به حسابمون نشست نکرده . نمیدونم به کجا مراجعه کنم
هادی
|
United States of America
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
0
17
اقا سامانه که مسئول پرداخته سبد کالا از ۲۷ پول سبد کالا رو واریز نمیکنه مردمم کالا گرفتن ما هم کارت کشیدیم رفتن الان تکلیف ما چیه ترا به خدا پیگیری کنید همه داریم ورشکست میشیم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
0
8
سلام منم مغازه دادم یکم بهمن ۲۰میلیون کالابرگ کشیدم هنوز به حساب نیومده کسی پاسخ گو نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
هنوز نیومده دوستان به حسابتون تر خدا بگید
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
5
سلام پول کالابرگ ب گفته خودتون قرار بود 72ساعته واریزبشه برای مغازه داران ولی الان شده ده روز هیچکی هم جوابگو نیست این شماره هم ک زنگ میزنی دوساعت پشت خطی بعد ک نوبتت میشه قطع میکنن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
1
15
من مغازه دارم از تاریخ ۲۶ دی کالابرگ هنوز تا این تاریخ واریز نشده و هیچکس نه پشتیبانی نه اداره کار ورفا جوابگو نیست .
مصطفی فیروزیان نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
8
سلام از ۶بهمن تا امروز ۱۰ بهمن هیچ مبلغی بحسابم واریز نشده و تمام خرید ما هم نقده و الان موندیم چیکار کنیم وبه کجا زنگ بزنیم چون هیچ شماره ای وجود نداره و اگر هم هست از دسترس خارجه، زندگیمون مختل شده
ابراهیم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
8
من یک مغازه دار هستم الان جنس از مغازه فروختم با کالابرگ بعد الان ک میخام جایگزین کنم پولش برام واریز نشده الان این پول که واسه خودمونه دیگ چه بهانه ای باید بیارید الان چک من برگشت بخوره ک جوابگو هست
ابراهیم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
8
من یک مغازه دار هستم الان جنس از مغازه فروختم با کالابرگ بعد الان ک میخام جایگزین کنم پولش برام واریز نشده الان این پول که واسه خودمونه دیگ چه بهانه ای باید بیارید الان چک من برگشت بخوره ک جوابگو هست
علی پقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
0
10
گناه ما فروشنده ها چیه که اجناس رو چکی خریدیم و از طریق کالابرگ فروختیم ولی پولامون رو واریز نمیکنن
لااقل یک اطلاع رسانی عمومی انجام بدهند
تلفن رو که رسما از سامانه خارج کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
0
4
من الان کارت کالای کشیدم هنوز پول توی حساب من نمانده است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
0
6
سلام من ازتاریخ ۱۹/۱۰ هرچی کالابرگ کشیدم بیشترش بحسابم نومده هرچی هم زنگ به شرکت زنگ میزنم میگن صبور باشید پول میاد بحساب ولی الان امروز ۱۲ برج ۱۱هست هنوز بحسابم نومده خواهشمندم من را راهنمایی کنید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سلام شما پولها اومدن بحسابت پول کلا برگ میگم اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
1
3
سلام پول کالابرگ واریز کنید چک دادم فروشگاه دارم
ستا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
7
سلام مغازه دارهستیم پول کالابرگ هنوز برای مانریختم ماکارت مشتری کشیدیم اما به حساب ماوا یز نشده از۳۰دی هرجازنگ میزنیم پاسخگو نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
10
سلام بنده فروشگاه دارم . متاسفانه الان حدود ۲۰ روز میشه که هیچ پولی واریز نشده. جنسها رو با کالابرگ فروختیم و هیچ پولی واریز نشده . از کجا پیگیری کنیم؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سلام شما پولها اومدن بحسابت پول کلا برگ میگم چکار کردی
رضاامام وردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
6
باسلام آقا اگه الان به بانک دولت بدهکار بودیم بانک فورا حساب های مارو مسدود میکردحالا که دولت به ما بدهکار شده بریم کجا رو یا چه چیزی رو مسدود کنیم وقتی که نمیتونین جواب گو بشین چرا دارین از این کارا
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
سلام منم کارت کالا برگ کشیدم ولی نیومده کی میاد
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
7
من از 11/1کارت کشیدم هنوز پول نیامده به حساب ما هیچ کس جوابگو نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
5
از ۲۸ دی تا به الان ۱۰۰میلیون کشیدم هیچی به حسابم واریز نشد گجا باید پیگیری کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
2
6
متاسفم برای اونی که با اعصاب ما بازی میکنه طرف ۲۷ دی امده خرید کرده هنوز کالابرگش بحساب من نیومده..ماچه گناهی کردیم ایران بدنیا اومدیم که واسه پول خودمون هم باید کلی التماس کنیم
مغازه دار بدبخت چک برگشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
2
7
پول مغازه دارو نمیریزید همش چک برگشتیدارم
مغازه دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
2
15
150 ملیون کالا برگ کشیدم مغازم خالی شده چکام برگشت خورده چرا کسی جواب نمیده
رشید محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
9
۲۸ دی کارت کشیدم مبلغ ۳۰۰ میلیون و خورده ای هيچکس جوابگو نیست این پول کجا رفته
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
13
سلام كاسب هستم كالابرگ به مشتري ميدهيم ازدوهفته پيش ٩٥ميلييون هنوزبه حسابم نيومده به شماره ٠٢١٦....تماس زيادگرفتم كسي پاسخگونيست كسي درشهرمشهدمراجعه كنيم
محمدرضا میر خوش اندام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
0
8
مبالغ کالابرگ تشویقی بحساب کاسب واریز نشده
اگر لازمه بفرمایید تا کی باید منتظر بمانیم کسی جوابگو نیست لطفا راهنمایی کنید طرح خوبه ولی تکلیف وجوه کسبه مشخص نیست
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
2
1
کالابرگ برای من دومرحله اعتبارصفراست بایدکجامراجعه کنم
یداله یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
1
3
سلام رفتم کالابرگ روخرید کنم اول ۱۱۰۰موجودی داشتم کارت کشید موجودی صفرشد هیچی هم نخریدم توروخدا پیگیری کنید کی به حساب م برمیگرده بچم مریضه هيچی توخونه ندارم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
سلام چند بار باید خرید رو بزنی تا موجودی برگرده. خطای سیستمه که میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
سلام واسه من 661هزار اومده رفتم گرفتم 640هزار دادم یه کیسه برنج ولی مغازدار 145هزار از حساب خودم برداشته جریان چیست 806هزار دادم یه کیسه برنج
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
1
0
سلام این مبالغ کالابرگ که کشیدن میاد به حسابمون ؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
1
3
سلام برامون ۶۶۱۳۰۰واریز شد بعد که کارت کشیدن۳۷هزار تومان موجودی داشت کجا مراجعه کنم رفتم کارورفاه اجتماعی میگن ماهم اطلاعی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
1
4
منم موجودی گرفتم کالا برگ داشتم رفتم مغازه کارت کشیدم موجودیت صفر شد
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
2
2
اگر حرفهای مغازه دارها درسته چرا فرد ناکارآمد در وزارت تعاون معرفی وبر کنار نمی شه تا اینقدر مردم آزاری نشه.وای
فرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
4
آقا بدبختمون کردین من فروشگاه دارم مردم اومدن کالا برگ کشیدم وسایل دادم الان ی هفته هست پول نیومده به حسابم هیچ کسم پاسخگو نیست چه خاکی بریزیم به سرمون
ناشناس ?
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
2
سلام دوستان و فروشندگان محترم سوالی داشتم از خدمتتون میخواستم ببینم پول که بابت کارت کالا برگ کشیدن ظرف ۷۲ساعت به حسابتون آمده یانه؟چه مدتی طول می‌کشه بیاد یا اینکه کلا نمیریزن؟لطفا جواب بدین ممنون
پاسخ ها
بهبود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
کارت نکش که به ورشکستگی نزدیکیم
منم تا امروز اشتباه کردم
عزیزمحرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
5
درودـمسول محترم کالا برگ در سازمان مربوطه قرار بر 72 ساعت پول بحاب مغازه دار بشینه چه شد ما به مردم بنکدار بدهکاریم
مهدی محمدی
|
France
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
6
آقا از 26 بعد تا امروز من حدود 500 میلیون تراکنش کالابرگ داشتم الان هیچی تو مفازم نمونده هیچی هم پول نیومده
این ملت دارن از حساب فروشگاه ها به مردم پول میدن برید فرمانداری های شهرتون شکایت بنویسید
مهدی رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
12
سلام من. یک کاسب کار هستم کالا برگ دادم دست مردم الان مغازم خالی از جنس به هر جا زنگ میزنیم کسی پیگیر نيست میگن می خواستی ندین ما مغازه دار چه خاکی باید بر سرمون بریزم چکمان برگشت داره میخوره
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
7
خجالت بکشید مگه مغازه دار سر گنج پدرش نشسته جنس بده بعد شما هر وقت دوست داشتین واریز کنید بحسابشون یا قصد دارین مغازه دار رو بدبخت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
1
5
سلام برای ما کالا برگ وایز نشد رایانه وایز نشد چکار کنیم
یووه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
2
9
اعتبار خرید کالا
از جیبِ فروشندگان!!!!
آخر هم میگن فروشنده ها در نحوه ی فروش سبد کالا اشتباه کردن و پولی هم هنوز واریز نکردن!!!!!
پُز از جیب فروشندگان؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
4
فکر کنم گفتن ۷۲ ساعت نگفتن از کی شروع میشه
ایوب ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
5
چرا بس پول من نمیاد حسابم
ایوب ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
5
من مرغ فروشی دارم مردم از من خرید کردن با کالا برگ چرا بس پول من نمیاد حسابم
صالح محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
0
5
سلام واقعاً دارین چیکار میکنید 10روزه جنس مغازرو دادیم هیچ پولی نیومده اینا چیه میگین 72ساعت میاد حسابتون کلی چک و بدهکاری داریم شب عید متأسفم برای دولت
ابراهیم قزلسفلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
0
5
سلام کی واریز میکنید بیچارمان کردید
علی اکبر جواهراصل
|
Germany
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
5
بیست پنچ بهمن کالا برگ دادم مغازه دارم الان بد ده روز هنوز واریز نشده به حسابم یکم وجدان داشته باشید ما چک داریم چیکار کنیم بخدا از فردا چک هام برگشت میخوره قرض کردم از آشنا ها
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
5
دولت کالا برگ داد از جیب کاسب وپز دادنش موند برای دولت
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
6
من فروشگاه دارم الان ده روزه دو سه میلیارد جنس کالابرگی فروختم ولی فقط دو روزش به حسابم اومده. هیج جا هم جوابگو نیستن .به کی و کجا باید مراجعه کنم ؟
محمد حسین
|
France
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
8
مسعول محترم ۱۴ روزه واریزی ما انجام نشده
از کجا باید بیاریم تا دوباره بتونیم جنس تحویل مشتری بدیم؟؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
10
دوستان مغازه داران محترم به هیچ وجه تاکید میکنم به هیچ وجه سراغ کالابرگ نرید هیچ پولی به حسابتون نخواهد اومد به اندازه هر مبلغی که جنس به مشتری دادید .. متن پیامم.زیاده شاید تو سه بخش نمایش داده بشه
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
4
اگر مثلا یک میلیارد جمس از فروشگاهتون فروختید پولی به حسابتون نمیاد و صرفا شما یک میلیارد اعتبار خواهید داشت نزد دولت.. ادامه دارد..
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
6
.. یکی از دوستام بعد از تقریبا دو ماه کالابرگ دادن با مبلغی حدودا ۵ میلیارد هیچ پولی به حسابش نیومد و متاسفانه تموم چک هایی که داشت تو ماه گذشته برگشت خورد و دو روز میشه که مغازه شو جمع کرده.ادامه دا
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
4
..فک کنم قرار بر این گذاشتند که تموم کاسبای خورده پا و فروشگاه های شخصی رو به ورشکستگی برسونن
پاسخ ها
سیدحمید
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
دقیقا همینطوره به نظر من.. فکر میکنم هدف جمع کردن مغازه های شخصی و خورده است.!!!
آقای رئیسی دقیقا داره چیکار میکنه؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
2
من که برای تست اولیه کالابرگ برای مشتری آشنا کارت می کشم احیانن اگه پول به حسابم واریز نشه از مشتری پس می گیرم چون باید تراکنش صد درصد موفق بشه اونم در حد 150هزار تومان کالا برگ
مریم احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
0
3
سلام منم کارت کشیدم خطا داه الانم هرچی کارت میکشیم میگه موجودی صفره من خودم سرپرست خانوادم یارانه هم ۴۰۰ تومانی هست لطفا رسیدگی کنید
گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
6
آقا این پول ما فروشندگان کالابرگ چیشد، بابا اجاره مغازه و خونه باید بدیم سرمایمون هم که دست شماس، بدبختمون کردید ، توی خونمون همش دعواس بخاطر شما، بابا پولمون رو بدید.
حسن موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
5
سلام من فروشگاه دارم از 23بهمن ماه جنس به کالا برگ پخش کردم هنوز هزار تومان هم به حسابم پول واریز نشده آهای آقای مشغول بی کفایت اداره کار و رییس جمهور لطفاً کاسب هارو اینقدر اذیت نکنید
قاسم البوکردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
3
سلام یک سوال داشتم اعتبار کالابرگمان واریزشده اما موقع کارت کشیدن صفر میزنه لطفا راهنمایی کنید چرا اینجوری شده حتی برنامه شما هم نصب کردم اعتبار داره کارت ولی صفر میزنه چرا
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
4
از ۲۳بهمن کالابرگ کشیدم ۱۰۰۰تومانم نیامد حساب تو خدا پولمان بدین
رامین علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
1
1
سلام کارت کشید توحسابم بود گفت ۶۰ کسر داره واربر کن بدم کارت ب کارت کردم دوباره کشید گفت صفر ولی توگوشی اون کد میزنم ۶۶۰ حسابم هست چکارکنم ب کجا مراجعه کنم ممنون
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
7
از تاریخ ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ کالابرگ دادم حدود ۱/۸۰۰ تومن. وای از اون تاریخ تا الان یعنی ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ هنوز هم مبلغی حتی دریغ از یک ریال به حسابم واریز نشده
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
با یه کارت دیگه امتحان بکن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
من تازه سوپرمارکتم رو راه اندازی کردم
از ۱۹ ام دارم کالابرگ میدم
تا الان ده ملیون شده
بنظرتون پولی واریز میشه؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
1
۱۷ اسفند کالابرگ دادم هنوز نیومده ب حساب این چ وضعشه آخر سالی بیچاره کردید ما کاسب ها را چ خاکی بریزیم ب سررر
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
0
2
از 17 بهمن تا امروز 24 اسفند کالا دادیم از مغازه پولا نیومده به حسابمون خواهش میکنم پیگیری کنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
0
1
کالابرگ طرح اولیه کارت اعتباریه که تو کل دنیا بجز کشورهای کمتر توسعه یافته از جمله ایران وجود داره
اعتبار کم شده ظرف 48 ساعت به حساب فروشگاها واریز میشه
گول 72 ساعت رو نخورید چیزی واریز نمیشه
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
0
6
از۲۳ بهمن تا ۲۷اسفند ۱۳۰میلیون کالابرگ کشیدیم پول نیامد حساب
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
4
چراپیگیری نمیکنیدچراپول کالابرگ های منه مغازه دارروواریزنمیکنند
حسن آسوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
4
سلام . از27 اسفند تا هشتم فروردین نزدیک 30 میلیون تومان کالابرگ کشیدیم تاحالا واریز نشده درصورتی که گفتن ظرف 72 ساعت واریز میشه چکارکنیم به کجا مراجعه کنیم تلفن گویا هم درست چواب نمیده مسئول محترم
پاسخ ها
رشید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
س .ایام تعطیل خیلی با تاخیر میاد .شاید اطلاعات رو اشتباه .توی برنامه شما ثبت شده . شماره شبا اشتباه باشه یا شماره پایانه .این هم تاثیر داره
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
1
1
دست دولت تو جیب ملت
تا کی!
زهراارژنگ زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
0
2
من مغازه دارم مبلغ واریزی از ۲۳ ماه ۱۲ جامانده به این طرف سال هم هیچ واریزی نداشتم باید چکار کنم
پاسخ ها
رشید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
سلام روزهای تعطیل خیلی باتاخیر واریز میشه .
اکبر علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
1
6
سلام دوستان من الان47روزه پول به حسابم نزدن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
معلوم نیست به چه صورت پرداخت میکنن‌. از جیب مغازه دار ها کالا برگ دادن
hamids388
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
از دولت چه انتظاری داری؟
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
1
دولت ناکارمد با دست کردن در جیب فروشگاهها برای ملت خودشیرینی میکند در حالی که فروشگاهها با اعتماد به دولت در پرداخت کالابرگها لحظه ای درنگ نکردن الان ۲۵روزه ۹۰میلیون ما رو هواس زنگ میرنی جواب سربالا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
1
1
دولت از جیب فروشگاه داران یارانه میده به مردم و از پرداخت پول به فروشگاه داران هم امتنا میکنه و کسی هم جوابگو نیست
ناشناس
|
Brazil
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
2
ماهم مغازه داریم جنسارو فروختیم رفته ولی هنوز ۱۰ روزه پول به حسابمون واریز نشده این چه وضعیه به خدا خودمون بدهکاریم زنگ زدیم ۶۳۶۹ هیچ جواب درست وحسابی به ما ندادن،خودشون میگن طی ۷۲ ساعت پس کو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
2
سلام چرا از ۲۰ فروردین هنوز یک ریال از پول کالابرگ به حساب من فروشنده نیامده ازکجا باید پیگیری کنم
مغازه دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
6
آقا خواهشاپول کالا برگو‌واریز کنید.باچک خریدم مغارم خالی شده چه خاکی ب سرم بریزم
روحیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
0
من مغاز دارم کالا برگ کشیدم ماه فروردین ۲۰میلیون ۱۲میلیون امد ۸ میلیون خوردن نکشین بیچاره میشین بعضی کارت خوانا تراکنش نمیده
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
0
سلام واقعا بی حساب کتابه من برج دوازده ۱۵۰ ملیون تومان جنس فروختم بعد هز کلی دوندگی هنوز واریز نشده
با یه کارتخوان دیگ هم نزدیک ۲۰۰ ملیون از ۲۰ فروردین ب بعد واریز نشده
ورشکست شدم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
3
سلام واقعا بی حساب کتابه من برج دوازده ۱۵۰ ملیون تومان جنس فروختم بعد هز کلی دوندگی هنوز واریز نشده
با یه کارتخوان دیگ هم نزدیک ۲۰۰ ملیون از ۲۰ فروردین ب بعد واریز نشده
ورشکست شدم
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
با سلام
به داد فروشنگاه طرح کالابرگ برسید چکها برگشت خوردند حساب آنها مسدود شدن مغازه ها توان خریدن اجناس ندارن هر آنچه داشتند در اواخر اسفند و فروردین ماه دادن به مشتری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
سلام ۲۰روز است کالا گشیدم پول به حسابم نیومده ازکجا پیگیری کنم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
1
س. زنگ زدم ۶۳۶۹ میگه بعد ۱۳ روز هنوز با تاخیر واریز میشه . دولت پولا رو خوابونده به حساب میخواد از سود پول ها واریزی ها رو انجام بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
0
1
سلام برای من پیام اومده که طرح مادران590تومن برم خریدکنم من رفتم کارت زدم فروشنده میگه موجودیتون صفره الان من باید چیکار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
دقیقا ما هم ۳۰۰ میلیون جنس دادیم دست مردم الان چکار کنیم ????
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
2
سلام وتحیت خواهشمندیم از اداره تعاون مبالغ فروشندگان را دراردیبهش ت ماه سریعتر پرداخت نماید تقریبا ۱۵روز واریز نشده هست سپاس فراوان
امیر مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
1
الان نزدیک ۲۰روزه که مبلغ کالابرگ به حساب ما واریز نشده بخدا مغازه ها باید اجناس رو‌نقدی بخرن وبعد نسیه بفروشن خیلی بی انصافیه...
زهراارژنگ زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
1
سلام من یک مغازه سوپر مارکت دارم چند روز از مبلغ کالل برگ های من واریز به حسابم نشده از۲۱ فروردین به این طرف چکار کنم دولت قرار بود ظرف ۷۲ ساعت بد واریز کنه الا ن یک ماه گذشته منم یک مغازه کوچک دارم
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
پس چرا میگن تسویه شده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار