کد خبر: 1161648
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۱

شرکت‌های بازاریابی در هالیوود با استفاده از هوش مصنوعی، شروع به شبیه‌سازی بازار فروش فیلم کردند.
مدیران استودیو‌های فیلمسازی در هالیوود با استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT موضوع بازاریابی فیلم‌ها و تقویت کمپین‌های فروش را دنبال می‌کنند. ورود هوش مصنوعی به عرصه بازاریابی در هالیوود، جدیدترین رخ‌نمایی هوش مصنوعی در عرصه صنعت فیلم است. دیویداستیف، پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی می‌نویسد: با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده، می‌توانید بینش سریعی در مورد تأثیر هر استعداد بر تقاضا (و سایر نتایج تجاری) برای مجموعه به دست آورید، سپس با حفاری عمیق‌تر، می‌توانید پیش‌بینی‌هایی را ببینید که کدام مخاطبان و گروه‌های طرفدار بیشترین طنین‌اندازی را با هر بازیگر خواهند داشت. در نهایت، تیم می‌تواند از این بینش‌ها در فرایند تصمیم‌گیری خود استفاده کند، سپس با استفاده از هوش مصنوعی مولد، می‌توانید صحنه‌های کلیدی را با تأثیرگذارترین استعداد‌ها تجسم کنید، فیلمنامه را زنده کنید و خلاقان و تصمیم‌گیرندگان را همسو کنید. بیایید بگوییم که تیم ۱۰ رویکرد موقعیت‌یابی برای بازاریابی این سری ارائه کرده است. در زمان‌های قدیم و تحقیقات سنتی، انجام چنین کاری باعث می‌شد ماه‌ها منتظر بمانید و هزینه‌ها را پرداخت کنید، به خصوص اگر در حال کاوش در بازار‌هایی فراتر از ایالات‌متحده بودید، اما اینجاست که قدرت هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده می‌درخشد. می‌تواند به سرعت تقاضای مخاطب را برای هر ۱۰ استراتژی شبیه‌سازی کند. به شما یک سنج سریع می‌دهد که کدام رویکرد بیشترین طنین‌انداز را دارد، سپس با هوش مصنوعی مولد، می‌توانید شروع به ایجاد دارایی‌های کلیدی کمپین و هنر مفهومی کنید تا موقعیت‌یابی را زنده کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار