کد خبر: 1158731
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از مأموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی را تبریک گفت.
به گزارش سپاه نیوز، در بخشی از پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمده است: بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از مأموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی با ناوشکن تمام ایرانی «دنا» و ناو بندر «مکران» که عمق راهبردی اقتدار و حوزه عمل نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در یک رویداد ماندگار به رخ جهانیان به ویژه بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی کشید، به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ملت ایران، جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور و افتخار آفرین نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های مکرم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این دستاورد بزرگ تاریخی به عنوان یکی از مظاهر بلوغ حوزه صنعت دفاعی کشور که عمق راهبردی و دامنه تأثیر فرامنطقه‌ای قدرت دریایی کشور در صیانت از منافع و مصالح ملی میهن عزیزمان را وسعت بخشید، همت بلند فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح برای نقش‌آفرینی مؤثر در هندسه نظم نوین و قدرت جدید جهانی را پدیدار و مایه مباهات و خرسندی ایرانیان عزیز و بلکه امت اسلامی گردید.
بی شک، دشمنان قسم خورده ملت ایران بیمناک از گذشته، تماشاگر ابعاد و دامنه حیرت‌انگیز قدرت نمایی و میدان‌داری یکپارچه و هم‌افزای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در «ارتش انقلابی» و «سپاه مردمی» در محیط منطقه‌ای و بین‌المللی خواهند بود.
تبریک و تسلیت فرمانده سپاه به فرمانده انتظامی
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در پیامی شهادت مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور را به فرمانده نیروی انتظامی کشور تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش سپاه نیوز، در پیام سردار سرلشکر سلامی به سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان آمده است: شهادت پرافتخار مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور در حمله جنایتکارانه اشرار و تروریست‌های جیره‌خوار و تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی استکباری را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و مرزداران غیور انتظامی کشور به ویژه خانواده معظم شهیدان عالیقدر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند مدافعان مرز‌های میهن عزیز در فرماندهی انتظامی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرز‌های عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی این سرزمین که همواره مورد حسد و طمع دشمنان است، ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی، انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت. به روح بلند شهیدان والا مقام این جنایت درود می‌فرستم و با آرزوی بقا و دوام صبر و پایداری خانواده معظم شهدا، موفقیت و سربلندی فرماندهی انتظامی کشور در میدان‌های سترگ و خطیر مأموریت‌های محوله برای صیانت از امنیت و نظم عمومی جامعه اسلامی و انقلابی را از درگاه خدای کریم و نعیم مسئلت می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار