کد خبر: 1158701
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
قاضی زاده هاشمی، با اشاره به اینکه دشمن حجاب زنان ایرانی را هدف قرار داده است، گفت: دشمن می خواهد حجاب را مانع قرار دهد، حجاب مانع نیست و زنان ما با حفظ حجاب در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند.

به گزارش جوان از لرستان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عصر امروز، در آیین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر استان لرستان با تبریک روز دختر گفت: رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته فرمودند: پوشش زن ایرانی در ایران اسلامی باید به گونه ای باشد که هویت والای زن  اسلامی را زنده کند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: امروز در جهان آن کسانی که می توانند پرچمدار هویت زن مسلمان باشند، زنان ایرانی هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن حجاب زن ایرانی عنوان داشت: در فرهنگ ایرانی و عظیم مردم غیور لُر جایگاه زن جایگاه ویژه و برجسته است، تاریخ این ملت و مردم باورهای ایمانی و اعتقادی این مردم محوریت زنان را به خوبی در خودش جای داده است و به همین خاطر هم دشمنان این ملت حجاب زن ایرانی را هدف قرار داده اند.

قاضی زاده هاشمی در ادامه از حضرت معصومه(س) به عنوان یک عالم، دانشمند و فقیه، انسانی مجاهد و مبارز یاد کرد و گفت: حضرت معصومه(س) نماد دختران است.

وی ادامه داد: نگاه تمدن ایرانی اسلامی، زن را فقط در کنج خانه نمی خواهد، بلکه زن مسلمان ایرانی یک زن چند وجهی، مبارز و با عفت و با حیا است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: دشمن می خواهد حجاب را مانع جلوه دهد، در صورتی که زن مسلمان در همه عرصه ها حاضر بوده و حجاب را مانع نمی داند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار