کد خبر: 1156577
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا، با تاکید بر ضرورت پرداختن به مساله امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مختلف، گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب گرفتاری مردم است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، در دیدار با معاونت درمان و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و رئیس و هیئت همراه بیمارستان شفا شهرستان خرم آباد به منظور هم اندیشی و بررسی مطالبات مردمی استان در حوزه درمان که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: سلامت فرد، سلامت جامعه است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر افزود: دین اسلام که سعادت بشر را عهده دار است، احکام زندگی اجتماعی آنها را هم در نظر گرفته است، حتی گاهی به احکام اجتماعی بیشتر از احکام فردی پرداخته است.

وی عنوان کرد: اسلام به این نکته نیز تاکید دارد که سلامت فرد از سلامت جامعه جدا نیست، بنابراین با طرح نظارت عمومی( یا همان امر به معروف و نهی از منکر )که امید به آینده و دوری از فساد را می دهد، لذا ترک این دو فریضه الهی را موجب گرفتاری مردم می داند.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام(ص) می فرمایند: هر زمانی که امت من امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند، پس منتظر بلاهای الهی باشند.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار