کد خبر: 1135720
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
پوتین:
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، تاکید کرد: این کشور گریزی از جنگ با غرب ندارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود در مراسم هشتادمین سالگرد نبرد استالینگراد گفت، این نبرد تاریخ ساز و گامی در مسیر پیروزی در جنگ بزرگ ملی بود و همبستگی ملت با ارتش، طرح‌های نازی‌ها و چشم طمع آن‌ها را ناکام گذاشت و امروز می‌خواهند توسط نوادگان هیتلر، همان سناریوی نازیسم را تکرار کنند و آلمان را به جنگ جدید با روسیه بکشانند. در حالی که فراموش کرده اند که پاسخ روسیه متفاوت و دردناک خواهد بود و به خودرو‌های زرهی محدود نخواهد شد. تلاش‌ها برای رویارویی با روسیه محکوم به شکست است.

پوتین افزود: روشن است کسانی که کشور‌های اروپایی و آلمان را به جنگ با روسیه می‌کشانند و این موضوع را بدون هیچ نوع احساس مسئولیتی، یک عمل انجام شده اعلام می‌کنند، به شکست روسیه در میدان نبرد امیدوارند. روشن است که نمی‌فهمند که جنگ با روسیه معاصر، برای آن‌ها کاملا متفاوت خواهد بود. تانک‌های خودمان را به مرز‌های آن‌ها نخواهیم فرستاد، اما چیز‌هایی در اختیار داریم که می‌توانیم به آن پاسخ دهیم. پاسخ ما محدود به استفاده از خودرو‌های زرهی نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: روشن است کسانی که ما را تهدید می‌کنند از واقعیت‌های ساده آگاهی ندارند. فرزندان ملت ما از مادرانشان سنت‌های نسل‌های پیروز را که کشور را با خون و فداکاری ساختند و آن را برای ما به میراث گذاشتند، آموخته اند. پایداری مدافعان استالینگراد برای نیرو‌های مسلح ما و برای همه ما، مهمترین خط مشی ارزشی است و سربازان و افسران ما به آن باور دارند. ادامه نسل‌ها، سنت‌ها و ارزش‌ها، ویژگی متمایز روسیه است و باعث می‌شود قوی باشیم و به خودمان و اینکه در راه درست حرکت می‌کنیم و پیروز خواهیم شد، اطمینان داشته باشیم. روسیه مجبور است با غرب که بار دیگر با تانک‌های غربی روسیه را در اوکراین تهدید می‌کند، بجنگد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار