کد خبر: 1134641
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
همزمان با دهه فجر ۱۱ هزار و ۲۰۵ ویژه برنامه در قالب ۶۰ عنوان در سطوح مختلف به همت سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به رویکرد جهاد تبیین، روایت پیشرفت، نمایش پویایی و سرزندگی نظام انقلاب اسلامی را مسئله مهم اعلام کرد و افزود: دشمن برای براندازی نظام مقدس اسلامی تلاش می‌کند، در حالی که حضور میلیونی مردم محاسبات دشمن را ناکام می‌گذارد.
وی جهاد تبیین و خدمت‌رسانی را از مهم‌ترین رویکرد‌ها در اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر ۶۰ عنوان برنامه به تعداد ۱۱هزار و ۲۰۵ برنامه اجرایی در سطوح مختلف در استان طراحی شده است.
این مسئول دیدار ۲ هزار و ۵۲۷ خانواده شهید، دیدار با ۹۳۲ خانواده ایثارگران، ۴۲۸ ویژه برنامه بزرگداشت شهدا، برپایی هزار و ۲۴۵ مسابقه ورزشی، ۸۱ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی و تبیینی را از برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد و ادامه داد: برپایی گشت‌های رضوی و رزمایش از دیگر برنامه‌هاست.
سردار مسلمی با بیان اینکه استقبال از ورود نمادین حضرت امام راحل و رژه موتوری، برپایی کاروان سلام فرمانده در اعزام کاروان‌های
راهیان نور، رزمایش گروه‌های جهادی سلامت محور از دیگر برنامه‌هاست، افزود: اردوی راهیان پیشرفت به منظور ایجاد امید و شناخت دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر طرح‌هاست.
به گفته وی، غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش سراسری سفیران مهر، المپیاد ورزشی در ۱۰ رشته، مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت پدران آسمانی، آیین اعتکاف دهه‌های ۸۰ و نودی، جشنواره فرهنگی و ورزش بسیج طلاب کشور از دیگر برنامه‌هاست.
فرمانده سپاه کربلا برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و ملی در عباس آباد، تقدیر از شبانان و گله‌داران از دیگر طرح‌هاست.
سردار مسلمی با بیان اینکه ۲۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی همزمان با دهه فجر در استان بهره‌برداری می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل آسفالت راه روستایی، پل روستایی، سالن ورزشی، خانه محروم، ساماندهی گلزار شهدا و ... است.
وی اعتبار طرح‌های محرومیت‌زدایی را ۱۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۲۴ پروژه راه روستایی، ۴۷مخزن آبرسانی روستایی، ۴۲‌کیلومتر لوله‌گذاری آبرسانی را از جمله طرح‌ها برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار