کد خبر: 1132864
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
دریادار ایرانی:
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به گسترش دامنه ژئوپلتیکی کشورمان، گفت: امروز در حوزه ژئوپلتیک مرز‌های خودمان را گسترش داده‌ایم و قصد داریم این اقتدار را در همه مرز‌های آبی خودمان نشان دهیم.

امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (دوشنبه، ۳ بهمن‌ماه) در جشنواره دانش و پژوهش نیروی دریایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب، اقتدار در جهان حرف اول را می‌زند، گفت: اگر همه قدرت‌ها را داشته باشیم، اما اگر آن‌ها به اقتدار نرسانیم یک گام عقب‌تر هستیم.

وی افزود: ما امروز به عنوان نیروی دریایی ارتش در حال گشت‌زنی در سواحل هستیم و این مأموریت محوله به خود را به نحو کامل به انجام می‌رسانیم.

دریادار ایرانی با اشاره به اهمیت اقتدار کشور در حوزه‌های مختلف بیان کرد: اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه علم و دانش محقق شده و ما امروز توانسته‌ایم از طریق این علم و دانش اقتدار خودمان را در عرصه اقیانوس‌ها به نمایش در بیاوریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: مرز‌های آبی کشورمان به عنوان مأموریت اولیه ما است. اما مرزی برای مأموریت اصلی ما وجود ندارد و هر کجا منافع ملی کشور ما باشد ما در آن نقطه حضور داریم.

دریادار ایرانی با بیان اینکه برگزاری رزمایش‌ها با بیش از چندین نوآوری و اولین به دلیل اتکا به علم و دانش است، تصریح کرد: حرکت نیروی دریایی ارتش به سوی استفاده از علم و دانش‌بنیان شدن به ما کمک می‌کند تا در حوزه‌های مختلف شاهد نوآوری باشیم.

این فرمانده عالی‌رتبه کشورمان با اشاره به گسترش دامنه ژئوپلتیکی کشورمان بیان کرد: امروز در حوزه ژئوپلتیک مرز‌های خودمان را گسترش داده‌ایم و قصد داریم این اقتدار را در همه مرز‌های آبی خودمان نشان دهیم.

دریادار ایرانی در پایان با اشاره به ضرورت توسعه سواحل مکران تأکید کرد: توسعه سواحل مکران امروز ضرورت دارد و همه باید دست به دست هم دهیم تا به هر شکل ممکن این اتفاق مبارک را رقم بزنیم. امیدواریم تا در آینده اتفاقات مهمی را در شأن کشور و مردم عزیزمان انجام دهیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر