کد خبر: 1120657
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
طرح «سوگواره یاس نبوی» در ۳۵۰ بقعه استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی‌الله روان معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: ما در سال‌جاری این ایام را در حالتی برگزار می‌کنیم که برخی از خانواده‌ها در کشور به دلیل از دست دادند عزیزانشان در اغتشاشات اخیر عزادار هستند.
وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برپایی مراسم «سوگواره یاس نبوی» در ۳۵۰ بقعه استان اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم‌های فاطمیه اول از روز گذشته آغاز و تا جمعه ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت.
این مسئول با بیان اینکه مراسم فاطمیه دوم نیز از چهارم تا هشتم دی‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مراسم ویژه روز شهادت نیز روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ تا ۱۲ در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام روان فضاسازی بقاع متبرکه، نصب تابلو‌های نمایشگاهی، سیاه پوش کردن بقاع، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هماهنگی با هیئات مذهبی را از برنامه‌های در دستور کار برای این ایام اعلام کرد و ادامه داد: کاروان سوگواره یاس نبوی نیز با همکاری بقاع شاخص در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد.
وی راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از هیئات مذهبی در بقاع متبرکه را نیز از برنامه‌های در دستور کار اعلام کرد و گفت: همچنین سخنرانان مراسم‌های سوگواره یاس نبوی در سخنرانی‌های خود به دفاع از حریم ولایت و تبیین اهداف دشمن در اغتشاشات خواهند پرداخت.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بانوان را از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در امامزادگان استان با همکاری پزشکان متخصص اعلام کرد و افزود: مانور سلامت ویژه بانوان نیز امسال در دستور کار قرار دارد.
حجت‌السلام روان با اشاره به اعزام ۴۰ مبلغ از قم برای برگزاری مراسم‌های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان اصفهان گفت: ۱۵۰ مبلغ بومی نیز به امامزادگان اعزام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار