کد خبر: 1119959
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
به دنبال اعلامیه کارکنان بخش‌های مختلف اقتصادی، پرستاران، خدمات پست و کارکنان آمبولانس‌ها و خدمات جاده‌ای مبنی بر اعتصاب همزمان با تعطیلات سال نو میلادی، انگلیس به مسافرانی که قصد مسافرت در ایام تعطیلات کریسمس را دارند، هشدار داد.

کارکنان خدمات جاده‌ای ۱۲ روز در آن ایام در اعتصاب خواهند بود. پرسنل خدمات فرودگاه هیترو لندن از جمله ۳۵۰ نفر از خدمات بار و فرودگاهی شرکت منزیز به مدت سه روز از ۴ صبج الی ۱۶ عصر در اعتصاب خواهند بود.

همچنین کارکنان شرکت ملی آزادراهی انگلیس که خدمات راه‌های انگلیس را در اختیار دارد نیز از ۱۶ دسامبر الی ۷ ژانویه (۲۵ آذر الی ۱۷ دی) در اعتصاب خواهند بود.

به گزارش اسکای نیوز، مارک مدیرکل اتحادیه خدمات عمومی و تجاری انگلیس در این باره گفت: می‌دانیم که اقدام اعضای ما خلاف منافع کسانی است که قصد دارند برای دیدار خانواده‌های خود به مسافرت بروند، اما کارکنان ما توسط دولتی که گوشش به حرف‌های نیروی کار خود بدهکار نیست به این وضعیت افتاده‌اند.

وی ادامه داد: با بحران جدی د رتامین هزینه‌های روزمره، آن‌ها لایق آن هستند که بخاطر کار مهمی که انجام می‌دهند مزد بگیرند تا راه‌های ما امن و باز بماند.

این در حالی است که اعتصابات کارکنان راه آهن نیز قرار است از ۱۱ الی ۱۷ دسامبر و ۳ الی ۷ ژانویه ۲۰۲۳ انجام شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار