کد خبر: 1119430
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تحقق تولید ۴.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: در صورت ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه شاهد رونق بخش کشاورزی و افزایش اشتغال در استان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر تقی‌زاده در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: سیاست و رویکرد جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی با اتکاء به کشاورزان سختکوش است که در این مهم در سایه فعالیت‌های جهادی محقق می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: در این راستا از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی و دانش بنیان برای ارتقای بهره وری استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به روحیه جهادی و بسیجی نیروهای جهاد کشاورزی در زمان جنگ تحمیلی گفت: سپاه و جهاد کشاورزی دو بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند و در اوایل انقلاب جهاد سازندگی در قالب چندین وزارتخانه عمل می‌کرد که احداث سدهای معیشتی، آبرسانی به روستاها ، بهداشت عمومی و راه سازی و خدمات محرومیت‌زدایی از جمله اقدامات آن زمان این نهاد انقلابی بود.

تقی‌زاده اردبیل را قطب کشاورزی کشور خواند و افزود: برای توسعه بخش کشاورزی باید زیرساخت‌های این بخش در استان فراهم شود و به دلیل تولید بیش از 4 و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی‌، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورت دارد که در صورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه شاهد رونق‌ بخش کشاورزی و افزایش اشتغال در استان را شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این جلسه ایام هفته بسیج  را یادآور شهامت، شهادت، شجاعت، ایثار و پاسداشت انسانهای دلداده و دشمن شناس و استکبارستیز دانست.

سردار غلامحسین محمدی اصل با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت : تدابیر داهیانه و حکیمانه امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین قبل از وقوع جنگ تحمیلی ، ما را به دریای بی کران بسیج وصل کرد.

وی بیان کرد: بسیجیان نیروهای با صلابت و ارزشی بوده و مثل اقیانوسی هستند که در مشکلات و خدمت به خلق صبور و  آرام بوده  اما در قبال دشمنان پرخروش و مواج هستند.

وی در ادامه گفت : فعالیت  و ماموریت بسیجیان جهاد فی سبیل الله بوده که در زمان و مکانهای مختلف متفاوت است  زمانی در جنگ حق علیه باطل با حضور در میدان رزم و زمانی هم در پشت جبهه با حضور در عرصه های تولید به توسعه و آبادانی کشور ظهور و بروز می‌شود.

سردار محمدی اصل بسیجیان را خادمان ملت خواند و افزود: در سالهای پس از انقلاب بسیج درتمامی عرصه ها حضور پر رنگ داشته و با تمام وجود در خدمت مردم و نظام بوده و خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر