کد خبر: 1118025
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
خبرگزاری PA انگلستان اعلام کرد: فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند.

فدراسیون جهانی فوتبال همچنین به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.

فدراسیون جهانی فوتبال به ایران گفته که علیرضا بیرانوند نباید در بازی مقابل ولز بازی کند، چرا که در بازی با انگلیس از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده است.

علیرضا بیرانوند ابتدا با مجید حسینی برخورد کرد و برای دقایقی نیاز به مداوا داشت، اما در ادامه به او اجازه بازی داده شد، ولی در نهایت خود بیرانوند درخواست خروج از زمین را مطرح و از بازی خارج شد.

خبرگزاری PA دریافته است که فیفا از زمان مصدومیت هر روز با فدراسیون ایران در تماس بوده و به مسوولان فوتبال ایران گفته که باید پروتکل ضربه مغزی را رعایت کنند و به بیرانوند اجازه بازی در دیدار روز جمعه داده نشود.

فیفا گفته، درست است که پزشک تیم ایران حرف آخر را می‌زند، اما فیفا به شدت این موضوع را جدی می‌گیرد و با قاطعیت می‌گوید بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند.

موسسه خیریه آسیب مغزی Headway نیز از بازی بیرانوند پس از مصدومیت انتقاد کرده و گفته که بیرانوند نباید پس از مصدومیت اجازه بازی در برابر انگلیس را پیدا می‌کرد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که بیرانوند امروز در تمرین تیم ملی حاضر و به همراه سایر بازیکنان تمرین کرده است و مسوولان فوتبال ایران نیز از آمادگی او برای حضور در دیدار برابر ولز سخن گفته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار