کد خبر: 1117245
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، غائله اخیر را مهر تأییدی بر مظلومیت بسیج دانست و تأکید کرد که بسیج شهید می‌دهد، ولی در راهبرد «کشته‌سازی» دشمن بازی نمی‌کند.
 
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم

از بسیج به‌عنوان یادگار ارزشمند و درخشان امام راحل یاد می‌شود. نیرویی که در طول عمر انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن حوادث و تندبادهای تاریخی به فولادی آب دیده و مظهر اقتدار ملی، صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت تبدیل شده است.

نهادی نظیر بسیج را در هیچ جای دیگری نمی‌توان یافت که اعضای آن در حالت عادی به کار روزمره خود مشغولند و در صورت نیاز به نیرویی منسجم، ایثارگر، انقلابی و متخصص تبدیل می‌شوند که در راه دفاع از ولایت، مردم و میهن تا آخرین قطره خون از پا نمی‌نشینند.

یکی از بارزترین ویژگی‌های بسیج و بسیجی، پویایی است. بدون شک این پویایی مرهون رویکردهای ارزشی و معنوی است که سبب شد بسیج در عرصه خدمات حیاتی با مقیاس کشوری، در بسیاری از فعالیت پیشرو باشد و نامش با ایمان، عزم، احساس مسئولیت، اعتماد به نفس، توانایی و گره‌گشایی عجین شود. بدون شک فرهنگ و تفکر بسیجی از جمله نعمت‌ها و موهبت‌های خداوند است که باید شکر الهی و مراقبت دائمی آن‌ها را به جای آورد و برای حفظ و ارتقای آن کوشید.

فرهنگ بسیج ساده‌زیستی و دوری از زخارف دنیوی است و جالب اینکه دشمنان بسیجی و تفکر بسیجی کاخ‌نشینانی هستند که منفعت آن‌ها در عدم انسجام اجتماعی و از هم‌گسیختگی در ایران است. همین غائله اخیر مهر تأییدی دوباره بر مظلومیت بسیج بود. این روزها کم نیست روایت بسیجیانی از جنس مردان دوران دفاع مقدس که برای دفاع از امنیت مردم، از جان دریغ نکردند. بسیجی امروز قوی‌تر، هوشیارتر و هوشمندتر از گذشته است. بسیجی امروز در عین قدرت، بدون سلاح از انقلاب اسلامی در برابر موج کفر و بی‌دینی و شرارت، دفاع می‌کند و به شهادت می‌رسد، ولی در راهبرد کشته‌سازی دشمن بازی نمی‌کند.

در این شرایط در برابر دشمن خناس که با توسل به کثیف‌ترین حیله‌ها از کاه، کوهی می‌سازد و از آن برای حمله به منافع ملی سوءاستفاده می‌کند، باید آگاهی‌ها را بالا برد. باید برای ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه کوشید. این همان جهاد تبیینی است که رهبر عزیزمان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز بارها بر آن تأکید داشته‌اند. استفاده از ظرفیت بسیج و تفکر بسیجی به‌عنوان ثروتی بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران در راه جهاد تبیین، دشمنان این ملت را ناکام خواهد گذاشت؛ ان‌شاءالله.

در پایان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، یاد و خاطره همه شهدای بسیجی را گرامی داشته و با رهبر عزیز انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم.

برادران بسیجی‌ام! صبح نزدیک است و روسیاهی به چهره پرفریب خناسان می‌ماند.

خداوندا! تو خود محافظ این سربازان مخلص باش و انقلاب اسلامی را از گزند کید و حیله دشمنان در امان بدار.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار