کد خبر: 1117172
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی مطرح کرد
مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در اتفاقات اخیر اغتشاشگران اعتراف کردند بهای شعارنویسی و عمامه پرانی را با ارز دیجیتال دریافت کردند.
 

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در مراسم جهاد تبیین با عنوان چالش‌ها و امیدها در ایران ما در ارومیه با اشاره به سناریوی کشته سازی دشمنان و تلاش آنان برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات، افزود: بدخواهان نظام اسلامی با وارد کردن سلاح و مهمات توسط گروهک‌ها سعی در افزایش نا امنی‌ها و ترور افراد مختلف داشتند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و کشته‌سازی، اغتشاش، آشوبگری و اعتصاب در حوزه‌های مختلف هدایت کننده‌هایی در شهر ارومیه و چند سایت و کانال خارجی داشتند، اظهار کرد: در گفته‌های برخی از افراد دستگیر شده آمده که برای کسانی که با آنان همکاری می‌کردند در شعار نویسی، عمامه پرانی و یا آشوب و سایر مباحث از طریق ارزهای دیجیتال نیز قیمت و بهای قابل پرداخت هر کدام تعریف کرده و هزینه می‌پرداختند البته وعده‌ها هیچ وقت محقق نشده است.

وی ترغیب برای ایجاد اعتصابات در حوزه‌های مختلف خدماتی را دیگر دسیسه ضد انقلاب و دشمنان دانست و افزود: دشمنان با پرداخت هزینه‌های مختلف و با کمک عوامل و مزدوران خود، اقدام به توهین به ارزش‌های اسلامی و دینی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به توهین به مساجد، قرآن و روحانیت اشاره کرد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ساختارشکنی دشمنان از جمله توهین به مقدسات، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و حجاب بانوان دیگر نقشه شوم دشمنان است.

وی تحریک احساسات مردمی را دسیسه مهم دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تحریک احساسات پاک مردمی، در جهت اهداف شوم خود استفاده کند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به نقش روایت اول در هر رویدادی گفت: روایت اولیه و صحیح بسیار مهم است ولی روایت‌های ناصحیح سریع‌تر منتشر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم گوش داده شود و رفع مسائل ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی وظیفه صیانت از اموال مردم و تأمین امنیت شهرها را بر عهده دارند.

وی با اشاره با اینکه در برهه‌ای از این اعتراضات مواجه با کشته سازی، موج سواری و میدان داری رسانه‌های بیگانه شدیم، افزود: در فضای مجازی گروه‌های خارجی، معاندان، گروه‌های نوظهور و سلطنت طلبان که می‌توانستند در بحث نفاق تأثیر داشته باشند اقدام به تهییج و تحریک جامعه کردند که چه گونه این اتفاقات به اعتراضات تبدیل شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی دنبال یکسری ترورها بودند و فکر کردند در کشور فضا مناسب است لذا با وارد کردن سلاح و مهمات در بین افرادی که لیدر و دنبال تخریب اموال مردم و زیرساخت‌ها بودند، کار را به اعتصاب و در مهرماه بحث را به مدارس و دانشگاه‌ها کشاندند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار