کد خبر: 1116756
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حواشی جان باختن «کیان پیرفلک»
جان باختن کیان پیرفلک با حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که در روز‌های گذشته گفته‌های مادرش و اتهام به نیرو‌های انتظامی در جان باختن کیان به آن دامن زد
جان باختن کیان پیرفلک با حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که در روز‌های گذشته گفته‌های مادرش و اتهام به نیرو‌های انتظامی در جان باختن کیان به آن دامن زد. کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از مادر کیان که همچون پدر مهسا امینی با اتهام‌زنی موجب شدت التهابات کشور می‌شود، انتقاد کردند. کاربران شهادت کیان را در تداوم پروژه زنده نگه داشتن آتش آشوب تحلیل کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های آن‌ها مرور شده است. 
 
 
 مصطفی وثوق‌کیا:
میگن کیان‌پیرفلک با شلیک مأموران کشته شده ولی نمیگن باقی مأمورا و عوامل امنیتی چطور شهید شدن؟ کار خودشونه رو هم جوری تفکیک می‌کنن که مأمورا رو اونا زدن ولی این طفل معصوم رو مأمورا زدن. همین قدر سست و بی‌پایه. 
 محمدجواد اخوان:
بر اساس فیلم‌های مراسم تدفین کیان‌پیرفلک، رفتار عجیبی که از مادر او دیده می‌شود دو احتمال را تقویت می‌کند: یا خود را فعال سیاسی می‌داند و شوی تبلیغاتی را حتی بر حرمت مراسم فرزندش تقدم می‌دارد یا به دلیل شوک حادثه از رفتار عقلانی خارج شده. هر دو فرض اظهاراتش را بی‌اهمیت می‌کند. 
 وحید تقوی: 
مادر کیان اگه بگه کار خودشونه راست میگه، اما خانواده اسرا پناهی که میگن فوت دلبندشون ربطی به نظام نداشته دروغگو و مزدور یا زیر شکنجه هستن! آفرین! حقیقتاً روی دیکتاتور‌ها و بی‌منطق‌های عالم رو سفید کردین!
 سیده‌زهرا عبداللهی:
خدا میدونه، کاش مادر کیان پیرفلک هم بدونه که بعد این آتیش جوزدگی- که پدر مهسا هم در اون سوخت- چه فتنه و بذر نفرت دروغینی در دل‌ها کاشتن. خدا از سر تقصیراتشون بگذره...
 علی یزدی:
مهم‌ترین دلیل برای اثبات پروژه کشته‌سازی دشمن، استفاده از سلاح‌های جنگی است. نیرو‌های نظامی فعلاً حق استفاده از سلاح جنگی را در کنترل اغتشاشات ندارند و نهایتاً از ساچمه‌زن، پینت و... استفاده می‌کنند. فقط کافی است این را از دوستان یا اقوام نظامی‌تان بپرسید. 
 کبری آسوپار:
برای کیان باید عزادارتر بود، او گریه‌کن ندارد. پیراهن عثمانش کرده‌اند تا از خونخواهی‌اش آبی علیه جمهوری اسلامی گرم کنند. مادرش که باید عزادارترین باشد، مشغول اجرای شوی سیاسی دروغ روی قبر خشک‌نشده فرزندش است. خون این کودک معصوم به خواست خود خانواده‌اش، پایمال کثافت‌کاری سیاسی شد. 
 علی بیطرفان:
ابله! ابله! ابله! یه لحظه بذار کنار گوشی رو و ماهواره رو خاموش کن و یک سؤال از خودت بپرس! جمهوری اسلامی تا الان بیش از ۱۰۰ نیروی بسیجی و پلیسش شهید شدن که دست به اسلحه نبره که خونریزی نشه و آرامش برگرده به جامعه، چرا باید یه بچه ۹ساله رو بکشه؟! چه نفعی میبره که بهش بگن بچه‌کش؟!
 علی رنجبر:
پدر مهسا امینی آمد چندین دروغ گفت، وقتی دروغ‌هایش عیان شد، مطلقاً هیچ هزینه‌ای نداد، چرا مادر کیان راه پدر مهسا امینی را دنبال نکند؟! دلبستگی به نظام که ندارد، با خود خیال می‌کند اینگونه تصویر فرزندش را دنیا خواهد دید، اگر بپذیرد شهید شده نهایتاً استاندار خوزستان می‌خواهد به او سری بزند. 
 رضا فیضی:
وقتی غیر از کیان شش نفر دیگر شهید شدند و شش نفر دیگر زخمی که کلی نفر دیگر همراه آن‌ها بوده‌اند و کلی آدم دیگر شاهد ماجرا، پس چرا روایت مادر کیان می‌شود روایت مستند ماجرا و باید همه باور کنند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار