کد خبر: 1116495
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به آشوب‌های روز‌های اخیر و چند عملیات تروریستی در کشور
آشوب‌های روز‌های اخیر و ترور‌های رخ‌داده در دو شهر ایذه و اصفهان و همچنین هتک حرمت به نیرو‌های انتظامی با ابراز تأسف و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

آشوب‌های روز‌های اخیر و ترور‌های رخ‌داده در دو شهر ایذه و اصفهان و همچنین هتک حرمت به نیرو‌های انتظامی با ابراز تأسف و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این اقدامات را نمونه‌ای داعش‌وار دانستند که منافقین در دهه۶۰ نیز به آن دست می‌زدند. کاربران انتهای این اتفاقات را آشوب و ویرانی بیشتر ایران دانستند و از سکوت برخی خواص در محکومیت این اتفاقات انتقاد کردند. فعالان شبکه‌های اجتماعی همچنین از دروغ‌ساز‌های رسانه‌ای نوشتند که پازل جنایات را تکمیل می‌کند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


سیدعطاءالله مهاجرانی:
انقلاب اسلامى، نظام جمهورى اسلامى، ملت ایران و ایران در دوران هشت ساله جنگ، همزمان با یورش نظامى عراق، اشغال شهرها، بمباران و موشکباران، شاهد تروریسم فرقه‌هاى مسلح بود. هر روز در هر گوشه و کنار تراژدى بود، به کجا انجامید؟ تروریسم ایذه و اصفهان و شیراز و... تکرار تاریخى تراژدى است.
محمدجواد اخوان:
تروریست‌های گروهک منافقین سابقه‌دارترین جریان فعال در ترور‌های خیابانی و کور بوده‌اند. شلوغی شهر و نامگذاری‌های من‌درآوردی جدید مثل جوانان محلات نباید باعث شود سناریو‌های کانون‌های شورشی این گروهک را نبینیم. متهم ردیف اول ترور‌های اخیر آن‌ها هستند. #کیان پیرفلک #ایذه # اصفهان
حامد علامتی:
بار دیگر گلوله سربی تروریست‌ها قلب کودکان این سرزمین را هدف قرار داد. قلب‌های پاک فرزندان بی‌گناه ایران اسلامی قربانی خشونت، تروریسم و آتش‌افروزی دشمنان شده است. آغوش صلح و آرامش در خانه و جامعه حق کودکان ایرانی است، آرزومندم خداوند فرزندان ایران را در پناه خود حفظ کند.
محمدرضا سرشار:
چهارشنبه شب ۲۵آبان۱۴۰۱، اغتشاشگرانی که بعد از دو ماه تحریک جامعه، از همراهی مردم مأیوس شده و حالا به اذعان جان بولتن دست به اسلحه برده‌اند، کودک ۱۰ ساله، کیان پیرفلک را در شهرستان ایذه به شهادت رساندند. کاش تروریست‌ها فقط بگویند که به چه جرمی کیان، دانشمند آینده‌ساز ایران را کشتند.
کاربری با نام «سعیدیسم»:
به نظرتون اگر بی‌شمار بودین، نیازی به تهدید مردم برای اعتصاب اجباری بود؟! شما بی‌شمار اکانت فیک هستین! همین.
تقی دژاکام:
این دو نفر که امروز مظلومانه در مشهد شهید شدند، تاوان نجابت و مقاومت مردم و بازاریان و مغازه‌داران مشهدی در این سه روز را دادند که یکپارچه و کامل، مغازه‌ها را باز نگه داشته بودند. دیکتاتور شمایید که مردم را با داعشی‌ترین وجه ممکن مجبور می‌کنید از ترس شما کاری خلاف میل خود کنند.
علی سیستانی:
۲۴ساعت دارن تو پیجاشون آموزش خشونت و ترور میدن، بعد که شاگردای مجازیشون کف خیابون عملیات میکنن، میگن کار خودشونه.
محمدصادق عبداللهی:
وحشی‌گری و هتک حرمت به نیروی نظامی و تهدید کسب‌وکار‌ها برای تعطیلی اجباری نه اصلاح‌طلبانه است و نه حاصلی جز ویرانی میهن دارد. دلسوز ملت، قدمی در همراهی با این جماعت برنمی‌دارد. معترض واقعی به فکر اصلاح است نه آشوب وجنگ. حواستان باشد، جنگ داخلی بازی کامیپوتری نیست که خسته شدید پاکش کنید!
حامد سلطانی:
شمایید و وجدان خودتان... برای هدایت‌کنندگانِ آشوبی که تهش چیزی کاسب نشدند و تعداد افراد حلقه‌های عموزنجیرباف‌شان در آخرین فراخوان سه رقمی هم نشد، کشتن مأمور و به گلوله بستنِ مردم، آخرین تیرِ خشاب است! حجم خشونت‌شان هم از دهان‌دریدگی در فضای مجازی است تا کشتار کف خیابان... # ایذه تسلیت
مصطفی رضایی:
منافقین وقتی دست به ترور‌های کور زدند که پایان خود را خیلی نزدیک می‌دیدند. #ایذه # اصفهان
سیدمحمدصادق لواسانی:
با جماعتی طرفیم که برای کشتن و لخت کردن و زیر گرفتن مأمور‌ها و آتش زدن حوزه علمیه و فرمانداری و مسجد و... هورا می‌کشن، اما میگن به رگبار بستن مردم و کشته شدن بچه ۹ساله کار خودشونه!
سیدیاسر جبرائیلی:
ظاهراً سکوت در فتنه، علاوه بر اینکه از لوازم مسئولیت است، از شئون مسئولیت نیز شده است. موضع بگیرید آقایان! وقت سکوت نیست...
جعفر برزگر:
خشونت علیه مأموران مدافع امنیت هولناک است. این خشونت زاده چه عواملی است؟ باید تأمل کرد و ترسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار