کد خبر: 1115508
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش با اشاره به ارتقای سامانه باور ۳۷۳ گفت: این راه که با ساخت باور ۳۷۳ و موشک‌های مربوط به آن آغاز شده تا جایی که ما اطمینان کامل داشته باشیم از این که می‌توانیم به طور صد در صدی از آسمان و امنیت کشورمان دفاع کنیم، ادامه خواهد داشت.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، درباره ارتقای برد سامانه «باور 373» به بیش از 300 کیلومتر گفت: این اتفاق بسیار خوبی در شرایطی رخ داده که کشور ما در شرایط تحریم و محدودیت کامل بوده و غیر از یک یا دو کشور چنین توانی را در اختیار ندارند.

وی افزود: این دستاورد متخصصان دفاعی کشورمان در حالی به‌دست آمده که سایر کشورها هر چه بخواهند را به دست می‌آورند و همه به آن‌ها کمک می‌کنند. اما، دانش و همت جوانان ما را به این دستاورد رساند که بتوانیم یک هدف را در فاصله بیش از 300 کیلومتری و در ارتفاع 43 هزار پا و سطح مقطع کم هدف قرار بدهیم.

سرلشکر موسوی گفت: این یک سلاح پدافندی است و این راه که با ساخت باور 373 و موشک‌های مربوط به آن آغاز شده تا جایی که ما اطمینان کامل داشته باشیم از این که می توانیم به طور صد درصدی از آسمان و امنیت کشورمان دفاع کنیم، ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از برجستگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که شما امروز مشاهده کردید. جوانانی که خودشان با اتکاء به دانش، تجربه خود و همچنین توکل به خدا توانستند این کار بزرگ را ادامه بدهند. این جوانان بلندآوازه‌هایی هستند که تا ابد گمنام باقی می‌مانند. اما، شما امروز مشاهده کردید که این کار بزرگ را انجام دادند.

به گزارش فارس، متخصصان جوان کشورمان در روزهای اخیر توانستند با رونمایی از موشک صیاد 4B و الحاق آن به سامانه باور 373 برد آن را به بیش از 300 کیلومتر ارتقاء دادند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار