کد خبر: 1114493
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
شهید مدافع حرم علی جمشیدی از خادمین معراج شهدای اهواز در ایام راهیان‌ نور بود. او با مدیریت فرهنگی‌اش در آن زمان، کاری کرد که دانش‌آموزان بازیگوش را شیفته فرهنگ ایثار و شهادت کند.
شهید مدافع حرم علی جمشیدی، دانش‌آموزان را خیلی دوست داشت و نسبت به اخلاق و رفتارشان حساس بود. روزهای راهیان نور دانش‌آموزی برای این شهید بهترین زمان بود که بتواند بچه‌ها را جذب کند. او سعی می‌کرد با دانش‌آموزان رفیق شود.


شهید مدافع حرم علی جمشیدی، اولین نفر از سمت چپ

شهید علی جمشیدی بیش‌تر سمت بچه‌های شر و شیطان می‌رفت. معتقد بود برای برقراری نظم میان آن‌ها، شلوغ‌ترین دانش‌آموزان مناسب‌‌تر هستند. همیشه با سپردن مسؤولیت‌ها بین خود بچه‌ها، اردو را می‌چرخاند و بچه‌ها را کنترل می‌کرد.

مداحی  با بلندگو شارژی

در اتوبوس دنبال بچه‌هایی می‌گشت که صدای خوبی داشتند و مداحی بلد بودند. تشویقشان می‌کرد در اتوبوس و مناطق جنگی با بلندگوهای شارژی برای بچه‌ها مداحی کنند.


شهید مدافع حرم علی جمشیدی، دومین نفر از سمت راست

حتی از کوچک‌ترین کارها هم چشم‌پوشی نمی‌کرد، مثلاً از کسی می‌خواست دوربین نگه دارد، به یکی مسؤولیت مراقبت از ساک بچه‌ها را می‌داد. با این کارها کل مجموعه توسط دانش‌آموزان به بهترین نحو اداره می‌شد.

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید علی جمشیدی از خادمین معراج شهدای اهواز در ایام راهیان‌نور بود که در آبان ماه سال ۱۳۶۹ در شهرستان نور استان مازندران چشم به جهان گشود. او در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵ مصادف با مبعث رسول الله (ص) در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار