کد خبر: 1113929
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت حمید پورنوروز روز یکشنبه با حضور باشکوه و گسترده مردم ولایتمدار گیلان در لاهیجان تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر این شهید مدافع امنیت و حرم با حضور مسئولان ارشد استان، اقشار مختلف مردم، بسیجیان، دانشجویان، دانش آموزان و خانواده شهداء از میدان پاسداران لاهیجان تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع شد.

 مشایعت کنندگان در این مراسم با شعارهای " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر انگلیس"، " مرگ بر منافق" و "مرگ بر اغتشاشگر داعشی" پیکر این شهید مدافع امنیت را در گلزار شهدای لاهیجان به خاک سپردند.
استاندار گیلان در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را مدیون خون شهداست.
اسدالله عباسی ضمن تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مردم گیلان گفت: گرچه استکبار قصد برهم زدن امنیت ایران را دارد اما شهدایی چون شهید پورنوروز، علی نژاد و سایرین با نثار خون خود نگذاشتند اهداف شوم دشمنان در کشور پیاده شود.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شهید پورنوروز باعث افتخار گیلان و ایران است، ادامه داد: شهید پورنوروز در جبهه مقاومت نیز حضور داشت و رشادت‌های زیادی را از خود برجای گذاشت.
عباسی اضافه کرد: حضور باشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر بار دیگر نشان داد که مردم گیلان تحت تاثیر رسانه های معاند قرار نمی گیرند.
استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان با به شهادت رساندن نیروهای خدمتگزار، چهره واقعی خود را نشان دادند، افزود: دشمنان ما که امنیت و آرامش ملت ایران را هدف گرفته اند، می دانند که با این اقدامات نمی توانند به اهداف خود دست یابند.
عباسی تاکید کرد: به طور حتم با فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و نیروهای امنیتی، خدشه ای به این مرز و بوم وارد نخواهد شد.
بسیجی شهید حمید پورنوروز که یکی از مدافعان حریم اهل بیت (ع) هم بود، شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در لاهیجان بر اثر ضربات چاقوی اغتشاشگران به شهادت رسید.
 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار