کد خبر: 1113400
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که خون‌ قربانیان حادثه تروریستی شیراز هرگز هدر نخواهد رفت و توطئه‌ها علیه ایران شکست خواهد خورد.
شماری از شخصیت‌های سیاسی، حزبی و علماء لبنان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، شهادت تعدادی از هموطنان ایرانی در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز را محکوم کردند.

سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که این عملیات جنایتکارانه گفته‌های قبلی ما را ثابت کرد و نشان داد دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکایی و غربی و بدخواهانی که در منطقه جمع شده‌اند هدفشان ضربه زدن به جمهوری اسلامی و هدف قرار دادن ملت ایران است همچنانکه تمامی ملت‌های منطقه را هدف قرار می‌دهند.

بنابر گزارش شبکه المنار، صفی‌الدین افزود: «این جنایت نشان داد که دست‌ها یکی است و توطئه و مجری نیز یکی است اما اهدافی که آن‌ها برای تحقق آن تلاش می‌کنند همانند گذشته شکست خواهد خورد».

وی همچنین ضمن ابراز همدردی و تأسف به خاطر شهادت شماری از شهروندان ایرانی در این حادثه گفت که خون آن‌ها هرگز هدر نخواهد رفت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را بیشتر خواهد کرد.

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار