کد خبر: 1112719
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه جامعه مهدوی، کامل ترین الگو برای انسان و بشریت است، گفت: حوزه علمیه و دانشگاه در راستای نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی رسالت خطیری بردوش دارد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، امشب، در برگزاری اولین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی «سبک زندگی»، با عنوان« سبک زندگی منتظران در دوران انتظار منجی» در جمع کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، گفت: جامعه مهدوی، کامل ترین الگو برای انسان و بشریت است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی در جامعه افزود: در سبک زندگی مهدوی باید دین ‌محور باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مهم ترین کانون اثرگزاری در انتقال معلومات و جامعه پذیری، نهاد خانواده است، گفت: خانواده منتظر باید امامش را بشناسد و با شناخت صحیح از امام، این موضوع را درخانواده بیان کند.

وی بیان کرد: عقیده محوری، توصیه‌محوری و تکلیف محوری از اولین شاخص‌های سبک زندگی منتظران است و منتظران، مواردی که خداوند متعال توصیه می‌کند را باید به آن عمل کنند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه منتظر واقعی دنبال تکلیف است، گفت: نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی نیاز جامعه است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی مهدوی جدای از سبک زندگی اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی به ما الگو می‌دهد و درسایه این مهم می توان جلوی رواج بسیاری از آسیب ها و هجمه های فرهنگی را گرفت.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار