کد خبر: 1094526
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
مسئول سازمان بسیج رسانه:
محمدیان، به ظرفیت رسانه ها در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: جشنواره ابوذر ارتقای تولیدات رسانه ای را هدف قرار داده است.

به گزارش جوان از لرستان، «عباس محمدیان»، امروز(5تیر)، در حاشیه رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهارداشت: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی به دور از هیجانات کاذب موجود و سیاسی‌کاری‌های مرسوم، توان تعالی‌بخشی تولیدات رسانه‌ای را دارد و این امر یکی از مزیت‌های نسبی این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان مأموریت‌های مهمی را برای رسانه تعریف کرده‌ا‌ند، افزود: رسانه ها در راستای آگاه‌سازی جامعه برای حرکت به سمت تعالی رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه هشتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر بر این مبنا و با نگاهی نو و جهت‌دهی هدفمندتر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت عملی ارتقای تولیدات رسانه‌ای در سراسر کشور را هدف قرار داده است.

محمدیان با اشاره به لزوم امیدبخشی به جامعه، گفت: رسانه‌ها ظرفیت بالایی در بیان رخدادهای امیدبخش و پیشرفت‌های کشور دارند و اگر این ظرفیت به صورت حداکثری بالفعل شود شاهد خنثی شدن اقدامات ضدایرانی رسانه‌های معاند خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی رسانه‌ها به افزایش مرجعیت خبری آنها کمک شایانی می‌کند که این امر یکی از اهداف جشنواره ابوذر است، گفت: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی به دور از هیجانات کاذب موجود و سیاسی‌کاری‌های مرسوم توان تعالی‌بخشی تولیدات رسانه‌ای را دارد و این امر یکی از مزیت‌های نسبی این جشنواره محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره ابوذر به بلوغ رسیده و بی‌شک ظرفیت‌های بالای این جشنواره آن را به بزرگترین و فراگیرترین جشنواره رسانه‌ای کشور تبدیل کرده است.

محمدیان گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی و پادکست برگزار می‌شود.

وی محورهای هشتمین دوره از این جشنواره را «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط‌آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» عنوان کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار