کد خبر: 1108198
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
مورینیو بازهم باخت
فریدون حسن

کریم انصاریفرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با گلزنی برابر منچستر یونایتد نام خود را به عنوان اولین بازیکن ایرانی که دروازه شیاطین سرخ را بازکرده در تاریخ به ثبت رساند.
رقابت‌های لیگ اروپا پنج‌شنبه شب در گروه‌های هشت‌گانه برگزار شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های آن به خصوص برای ایرانی‌ها، امونیای قبرس میزبان منچستر یونایتد انگلستان بود. منچستر برای جدا نماندن از رئال سوسیداد، صدرنشین گروه چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشت. شیاطین سرخ، اما دقیقه ۳۴ بازی غافلگیر شدند و روی یک ضد حمله توسط کریم انصاریفرد، مهاجم ایرانی اومونیا دروازه‌شان باز شد تا میزبان با ضربه زیبای ملی‌پوش ایرانی خود یک بر صفر از حریف نامدار انگلیسی پیش بیفتد.
منچستر که با دریافت این گل همه چیز را از دست رفته می‌دید بر شدت حملات خود افزود و با گل‌های راشفورد (۲) و مارسیال ۳ بر یک جلو افتاد؛ اختلافی که دقیقه ۸۵ با گل پاناگیوتو به حداقل رسید، اما مانع از برتری ۳ بر ۲ منچستر یونایتد نشد. در جدول این گروه رئال سوسیداد با ۹ امتیاز صدرنشین است و منچستر با شش امتیاز در تعقیب این تیم است. با این حال گلزنی کریم انصاریفرد مقابل یک تیم انگلیسی و مدافعان ملی پوشش حالا باعث شده است باز هم نگاه رقبای ایران در جام جهانی به خط آتش تیم ملی کشورمان بیشتر از قبل تغییر کند. انصاریفرد با این گل هم نام خود را در تاریخ ثبت کرد و هم برای انگلستان و امریکا و ولز خط و نشان کشید.
گل انصاریفرد واکنش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم درپی داشت: «گلی که او به ثمر رساند، همیشه در ذهنش باقی خواهد ماند. کریم انصاریفرد مقابل منچستر یونایتد برای اومونیا در لیگ اروپا گلزنی کرد.» به تعبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا این گل در کارنامه ستاره ایرانی باقی می‌ماند و این به آن معناست که گلزنی یک فوتبالیست آسیایی مقابل منچستر یونایتد، غول فوتبال انگلیس خاطره‌ای تکرار‌نشدنی است.
اما در یکی دیگر از بازی‌های مهم لیگ اروپا آ‌اس‌رم بازهم باخت. شاگردان مورینیو بعد از شکست مقابل لودوگورتس بلغارستان پنج‌شنبه شب در دیداری خانگی ۲ بر یک مقابل رئال بتیس مغلوب شدند تا آقای خاص در وضعیت پیچیده‌ای قرار گیرد. آ‌اس‌رم با قبول این شکست در پایان دور رفت با سه امتیاز در رده سوم گروه خود جای گرفت و حالا باید در دور برگشت جبران مافات کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار