کد خبر: 1107700
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
عالم اهل سنت خراسان شمالی:
عالم اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، گفت: اغتشاشگران مواجب بگیر آمریکا هستند و این گروه‌ها چشم دیدن اقتدار و عظمت ایران را ندارند.
 

آتا آخوند داوری اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب طی روز گذشته، به ملت ایران این را ثابت کرد که این‌هایی که با بهانه فوت خانم امینی به بازارها و دانشگاه‌ها آمده و علیه این انقلاب و نظام شعارهای بی شرمانه می‌دهند، از مردم ایران نبوده و معترض هم نیستند؛ بلکه مواجب بگیر آمریکای خبیث و اسرائیل جنایتکار هستند.

امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیا بجنورد ادامه داد: ایشان تاکید کردند که این اغتشاشات از سوی استکبار جهانی و اسرائیل خط دهی و برنامه ریزی شده است و هدفشان حجاب و حمایت از زنان ایرانی و یا مهسا امینی نیست؛ بلکه این گروه‌ها چشم دیدن اقتدار و عظمت ایران را ندارند.

وی افزود: اهل سنت خراسان شمالی به تمامی مزدوران و سران ظلم و کفار اعلام می‌کنند که جامعه اهل تسنن این استان و کشور هرگز از این اغتشاشات حمایت نمی‌کنند و اعتراضات را در چهارچوب قانون به رسمیت می‌شناسند.

آخوند داوری بیان داشت: اهل سنت بر این باور است که اگر انتقاد و یا اعتراضی داشته باشیم، باید از راهکارهای قانونی درخواست کنیم و آسیب رساندن به بیت المال و اموال مردمی و به شهادت رساندن سپاهیان و بسیجیان که اهل سنت آن‌ها را برادران واقعی خود می‌دانند، با خط دهی شیاطین جهانی رخ می‌دهد.

وی گفت: اینگونه اقدامات آشوبگرها را به شدت محکوم می‌کنیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار