کد خبر: 1107661
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس؛
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: هدفگذاری شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره برای تعیین پروژه‌ها، حل مساله بوده و به دنبال کارهای نمایشی و کم‌اثر نیستیم.

ایمان فرهمندی در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان «شهید میرزایی»، ابتدا با اشاره به حضور میلیونی زائران دهه آخر صفر در مشهد مقدس، اظهارکرد: به همت مدیریت شهری و استان و همچنین پلیس راهور، میزبانی قابل تقدیر و شایسته‌ای را از زائران امام‌رضا(ع) داشتیم؛ پیش از آن هم توفیق میزبانی از زوار امام‌حسین(ع) در کشور عراق نصیبمان شده بود.

وی گفت: به فضل الهی، مدیریت استان و شهر مشهد در تمامی این برنامه‌ها و آزمون‌ها سربلند بود و وظیفه می‌دانم به عنوان عضو شورای شهر، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت زحمات صورت گرفته، اعلام نمایم.

فرهمندی در ادامه به پروژه دوربرگردان «شهید میرزایی» اشاره کرد و افزود: این پروژه، از پروژه‌های بزرگی است که در این دوره از مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفت و امروز هم اجرایی شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شورای ششم و مدیریت شهری 3 دسته پروژه را برای تسهیل خدمات‌رسانی به مردم پیش‌بینی کرده است، گفت: یک دسته، پروژه‌های خرد و زودبازده، معروف به پروژه‌های 10 میلیارد تومانی هستند که ویژه محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر درنظر گرفته شده است.

فرهمندی تصریح کرد: خوشبختانه بخش زیادی از این پروژه‌ها آغاز شده و عملیات اجرایی آنها درحال اجراست که به زودی جمع‌بندی و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: پروژه‌های بزرگ نیز همچون بولوار بصیرت، پل دهرود، دوربرگردان شهید میرزایی و تعریض بولوار رسالت در دست اجرا قرار گرفت؛ در کنار این پروژه‌ها، کلان‌پروژه‌هایی هم در مقیاس شهری تعریف شده است.

فرهمندی با بیان اینکه هدفگذاری شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره برای تعیین پروژه‌ها، حل مساله بوده و به دنبال کارهای نمایشی و کم‌اثر نیستیم، گفت: باید توجه داشت که سرمایه و دارایی شهر محدود بوده و هدفگذاری و هدایت اعتبارات را به سمت حل مشکلات اساسی مردم باید سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌ها در مقیاس اعداد و ارقام ممکن است که پروژه بزرگی محسوب نشوند ولی خود را متعهد به حل مسائل می‌دانیم؛ حال مساله مردم می‌تواند احداث یک دوربرگردان باشد و یا برطرف کردن چاله‌ای در یک معبر فرعی.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان گفت: امیدواریم عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان شهید میرزایی، زودتر از برنامه زمان‌بندی به پایان برسد و گرفتاری و مطالبه چندین‌ساله مردم برطرف شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار