کد خبر: 1107438
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بیش از ۶۰ دستگاه برخلاف آنچه که در قانون تصریح شده هنوز به پنجره واحد ملی دولت الکترونیک متصل نشده اند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: طبق بند (و) تبصره 7 قانون بودجه سال 1401 باید یک سوم از دستگاه‌های اجرایی به پنجره واحد ملی دولت الکترونیک متصل شوند که بعضی از دستگاه‌ها هنوز این قانون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرایی نکرده‌اند.

وی افزود: تاکنون بیش از 70 دستگاه به پنجره واحد ملی دولت الکترونیک متصل شده‌اند، اما بیش از 60 دستگاه‌ها هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند و اگر هم کاری کرده‌اند بسیار محدود و ناچیز بوده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در جلسه‌ای که هفته آینده با وزیر ارتباطات در کمیسیون اصل 90 خواهیم داشت این موضوع و تعداد دیگری از مسائل در کنار آن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در این جلسه اسامی دستگاه‌هایی که قانون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این باره اجرا نکرده‌اند از وزارت ارتباطات خواسته خواهد شد و پس از اعلام اسامی این دستگاه‌ها به کمیسیون ما در کمیسیون به موضوع ورود کرده و پیگیری‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این زمینه خواهیم داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار