کد خبر: 1106301
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
« دراگان اسکوچیچ» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با «رادیو ریجیکا» کرواسی گفت: این درست که جام جهانی از من گرفته شد اما نتایج و رکوردهایم در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران برای همیشه باقی خواهد ماند.
دراگان اسکوچیچ که با صدرنشینی در گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا یکی از سریعترین صعودهای کشورمان را به این جشنواره بزرگ فوتبال جهان رقم زده بود در نهایت از سوی فدراسیون فوتبال  برکنار شد و جای خود را به کارلوس کی‌روش داد.

اسکوچیچ بعد از کنار گذاشتن شدن از تیم ملی فوتبال در حدود ۱۵ روز در ایران ماند و پس از گفتگو با مدیران فدراسیون فوتبال درباره مسائل مالی‌اش با بدرقه جمعی از دستیارانش در تیم ملی راهی کشور کرواسی شد.

اسکوچیچ که در این مدت با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده بود،  در مصاحبه با «رادیو ریجیکا» سکوتش را شکست و از اتفاقاتی حرف زد که منجر به جدایی‌اش از تیم ملی فوتبال ایران شد.

اسکوچیچ: جام جهانی را از من گرفتند اما رکوردهایم همیشه باقی می‌ماند

او حرف‌هایش را با این کلمات آغاز کرد: جام جهانی را باید از پشت تلویزیون نگاه کنم و این اتفاقی است که برای من اتفاق افتاد، اتفاق تلخ و البته ناراحت کننده است.

وی افزود: اینکه در جام جهانی نیستم از کنترل من خارج است، با تیم ملی ایران بهترین نتایج را در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ کسب کردم.

اسکوچیچ بعد ادامه داد: ما بازی‌های زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و رکوردهای زیادی را توانستیم با تیم ملی فوتبال ایران ثبت کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان ساخت: وقتی انتخابات فدراسیون فوبتال ایران به پایان رسید مهدی تاج برنده شده بود و او تصمیم به اخراج من گرفت.

وی تصریح کرد: من تصمیم رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران را پذیرفتم و الان بدون اینکه کاری داشته باشم اینجا (کرواسی) هستم. من می‌خواهم استراحت کنم.

اسکوچیچ: جام جهانی را از من گرفتند اما رکوردهایم همیشه باقی می‌ماند

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد جدیدی دریافت کرده است، اعلام کرد: شرایط من در مربیگری خیلی بهتر شده است، قیمت من افزایش پیدا کرده است اما من می‌خواهم همه پیشنهادات را خوب بررسی کنم و بعد تصمیم نهایی را برای انتخاب تیم جدیدم می‌گیرم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: این درست که جام جهانی از من گرفته شد اما نتایج و رکوردها در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران برای همیشه باقی خواهد ماند و من امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار