کد خبر: 1106209
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم بمناسبت هفته دفاع مقدس، پویش و جشنواره فرهنگی هنری «قهرمان شهیدم» را ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ برگزار می‌کند.

محمد توکلی مسئول مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی استان قم: بمناسبت هفته دفاع مقدس و کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم پویش و جشنواره فرهنگی هنری «قهرمان شهیدم» از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۲۹ مهرماه ویژه کوکان و نوجوانان قمی برگزار میشود.

توکلی افزود: علاقمندان در پویش قهرمان شهیدم از بین شهدای استان قم یک شهید را انتخاب نموده و به معرفی این شهید بزرگوار در قالب یک ویدئو کوتاه بپردازند.

وی اظهارداشت: دقت شود که تصاویر بصورت افقی ضبط و شرکت کنندگان محتوای تولیدی خود را در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۹۶۴۶۷۶۶ بهمراه نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره همراه ارسال نمایند.

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم خاطر نشان شد: به قید قرعه به ۸ نفر از شرکت‌کنندگان هدیه ۴۰۰ هزارتومانی اهداء خواهد شد.

توکلی با اشاره جشنواره فرهنگی هنری قهرمان شهیدم که دیگر رویداد مرکز آفرینش‌های هنری استان در هفته بسیج است، گفت: کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ می‌توانند با خلق آثاری در رشته‌های نقاشی، شعر، عکس‌نوشت و انشاء در این رویداد شرکت نمایند و به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار