کد خبر: 1102721
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی تأکید کرد و گفت: از ظرفیت روحانیت در مدارس آموزش و پرورش استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه کمیته همکاری حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش گفت: بهره مندی از ظرفیت حوزه و آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اهمیت  تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، افزود: مدیران و معاونین مدارس استان باید سند تحول آموزش و پرورش را مطالعه و  وظایف خود را استخراج کنند.

وی در ادامه بر ضرورت بازسازی انقلابی در امور فرهنگی و اداری در کلیه ادارات استان تأکید کرد و گفت: امور در هر زمینه ای باید به افراد متخصص سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اهمیت و ضرورت توجه به تربیت دانش آموزان شاره کرد و عنوان داشت: نسل نو سرمایه های آینده کشور هستند و سپردن امور فرهنگی، تعلیمی و تربیتی به افرادی که تعهد و تخصص لازم را دارند ضروری است.

وی تأکید کرد: باید از ظرفیت روحانیون  مستقر در ادارات برای رفتن به مدارس یک روز در هفته استفاده کرد و در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان باید از ظرفیت فعالان فرهنگی استفاده شود، گفت: ستاد اقامه نماز باید در آموزش و پرورش فعالیتش با برنامه و کیفیت ادامه دهد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار