کد خبر: 1107241
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
سرپرست آموزش و پرورش لرستان:
عزتی، با اشاره به اینکه امروز استکبار به گمراهی کشاندن نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، هوشیاری نسل نو خنثی کننده توطئه دشمن است .

به گزارش جوان از لرستان، «رضا عزتی»، امروز(10 مهر)، در همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان خرم آباد که در گلزار شهدا برگزار شد، اظهارداشت: از 6 هزار و 544 شهید استان لرستان، یک پنجم این شهدا متعلق به خانواده آموزش و پرورش است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ما همچنان که در دفاع مقدس سهم بسزایی داشتیم، امروز نیز باید در مسیر انقلاب نقش آفرینی کنیم، افزود: در جامعه امروز باید در دفاع از ولایت و در ادامه راه شهدا حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حفظ حجاب و پشتیبانی از ولایت دو وصبت مهم شهدا هستند و این مهم باید مورد توجه همه ما قرار گیرد و در عمل به وصیت نامه شهدا پیش قدم باشیم.

عزتی عنوان کرد: امروز استکبار نیز حجاب را هدف قرار داده است، هدف دشمن برای ترویج بی بند و باری و به گمراهی کشاندن نسل امروز بوده و با بصیرت و هوشیاری باید در برابر این هجمه ها ایستادگی کرد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: دشمن بداند ما همچنان پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم گذاشت این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار