کد خبر: 1106997
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
سرپرست آموزش و پرورش لرستان خبرداد؛
عزتی، به توسعه و تجهیز مدارس استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس خریداری شده است.

به گزارش جوان از لرستان، «رضا عزتی»، امروز(9مهر)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس و هنرستان‌ها خریداری شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: هوشمندسازی و استاندارسازی وسایل گرمایشی کلاس‌های درس با همکاری اداره کل نوسازی انجام شده است.

وی به واریز کمک سرانه مدارس اشاره کرد و گفت: در ایام تابستان پایگاه‌های مدرسه تابستانه به مدت دو ماه برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان برگزار شد.

عزتی اجرای موفق پروژه مهر، بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تجلیل از خادمان مدارس برای اولین بار در کشور را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با موضوع بهینه سازی فضاهای ورزشی در مدارس، عنوان کرد: در این زمینه نیز در این راستا احداث ۳۳ زمین چمن مصنوعی، ۶ زمین ساحلی و ۵ سالن ورزشی سقف بلند در استان در دستور کار قرار گرفت و برخی از این طرح‌ها به بهره برداری رسیده است.

عزتی اظهارداشت: حدود ۲۲ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل سه سالن ورزشی و یک استخر شنا در سطح استان اعتبار جذب شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و ملی و ۱۲۰ میلیارد تومان از کمک خیرین برای توسعه فضاهای آموزشی در استان جذب شده است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار