کد خبر: 1098478
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
زارع

سرهنگ نیکجو  گفت:این طرح با همکاری شرکت توزیع برق استان، دفتر روستایی استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و با هدف توانمند سازی و افزایش درآمد اقشار و خانواده های ساکن در مناطق کم برخوردار و افزایش ظرفیت تولید انرژی های تجدید پذیر و پاک، تقویت پدافند غیرعامل در حوزه تامین امنیت برگزار خواهد شد.

سرهنگ نیکجو اظهار کرد: کمک به جلوگیری از قطع برق شبکه در ایام پیک سال و در راستای مشکلات کم آبی و خشکسالی در کشور و نیاز مبرم نیروگاه های فسیلی به آب و همچنین رشد سالیانه مصرف برق در کشور از دیگر اهداف اجرای طرح است.

وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح علاوه بر بهره مندی آحاد مردم از مزایای آن از قبیل اعطای تسهیلات قرض الحسنه ۱۲۰ میلیونی با بازپرداخت ۸ ساله از سوی بانک های عامل، خرید تضمینی ۲۰ ساله از سوی شرکت توزیع برق، تمامی مراحل از قبیل بررسی محل اجرا، خرید تجهیزات مورد نظر و اجرا توسط مجریان طرح و جهادگران بسیج سازندگی انجام خواهد گرفت و تمامی تجهیزات این نیروگاه ها دارای ضمانت ۵ ساله و خدمات پس از فروش خواهد بود.

نیکجو در پایان گفت: برای ایجاد این ۵ هزار نیروگاه ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که منابع این طرح از محل بودجه مصوب مجلس تامین و ابلاغ گردیده است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج مراجعه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار